Usa camerei s-a deschis pe ea intrand unul dintre infirmieri,l-am privit perplexa in timp ce se apropia de mine.
,,Intinde mana." mi-a spus in timp ce se apropia de mine,am inghitit in sec si am facut ceea ce mi s-a spus,am intins mana tematoare,privindu-l atenta.
,,Fata buna." a scos o pastila din tubul pe care il tinea la spate si mi-a pus-o in palma,priveam pastila confuza mai apoi mutandu-mi privirea spre domnul inalt cu o expresie faciala ce imi trimitea fiori pe sira spinari.
,,D-dar de ce...? Ma simt mai bine."
,,Exact,noi nu vrem asta,acum ia pastila asta blestemata si taci odata." m-a privit dur pronuntand fiecare cuvant in scarba,nu pot face asta,in sfarsit ma simt bine nu o sa-i las sa ma inebuneasca din nou,am nevoie sa gandes limpede daca vreau sa scap de aici. Incuviintez din cap si bag pastila in gura,intinzand mana dupa paharul cu apa. M-a prins brutal de obraji fortandu-ma sa-mi deschid gura,turnandu-mi apa pe gat,asteptand sa inghit.
,,Ne vedem maine la aceasi ora ticnito." mi-a ras in fata,privindu-ma cateva secunde mai apoi lipindu-si palma violent de obrazul meu,pierdandu-mi echilibrul cazand jos,mi-am pus mana pe obraz,inchizand ochii pret de cateva secunde el parasind camera .
Am deschis gura si am scos pastila ascunsa sub limba,ridicand o bucata din podea bagand pastila inauntru. M-am asezat in fata ferestrei,strangandu-mi genunchii la piept,balansandu-ma usor gandindu-ma la ultima amintire pe care o mai aveam dinainte de a ajunge in acest loc. Eram...eram...nu imi amintesc,ce mi se intampla? Parintii mei ei sunt...nu stiu. Am izbucnit in plans,intinzandu-ma pe podeaua rece gandindu-ma la tot si nimic, pana la urma nu imi pot aduce aminte.
Hey,mi-a venit aceasta idee intr-o seara in care somnul se parea ca ma uitase si am pus-o pe hartie in cele din urma ajungand aici. Scuze ca este atat de scurt dar celelalte o sa fie mai lungi,promit.
CITEȘTI
Do it for yourself
Teen FictionRefuz să cred că totul s-a terminat,asta nu poate fi adevărat,nu cred. Mă uit de jur împrejur dar tot ce puteam vedea erau doar nişte pereti albi ce îmi provocau o stare de anxietate. Locul ăsta nu e de mine,trebuie să ies de aici şi imediat ce o vo...