Нека ви покажа грозната ми рисунка лол
____________НАЧАЛО____________
Погледна го с усмивка ,след това си затвори очите.
____________________________________Хосеок стана рано сутрин, отиде до тоалетната изми си лицето и се преоблече. Беше облечен в черен костюм. Погледна се в огледалото, усмихна се и излезе. Взе си кафе от една лафка и се качи в колата. Пусна си музика и тръгна на работа.
Слезе от колата, хвърли празната чаша в кофата и влезе в сградата. Сградата беше огромна ,имаше много служители вътре. Качи се в офиса си.
-Добро утро!- каза Хосеок на Шуга и му се усмихна. Те са колеги в работата. Казваше се Yoongi ,но му викаха Шуга. Шуга кимна на Хосеок. Хосеок седна и се зае с работата си.
____________________________________Беше време на Хосеок да се прибере ,стана ,облече си съкото и стана.
-До виждане.- каза Хосеок на Шуга и си тръгна, не чака отговор, знаейки че Шуга няма да отговори. Излезе, отиде до Billa-та и си взе спагети, защото нямаше какво друго да яде. Като излезе видя Шуга. Хосеок го игнорира и се качи в колата си. Сложи нещата си в багажника и се качи в колата. Една фигура се появи пред колата му. Изведнъж тя падна. Хосеок се притесни и отиде да види какво е станало. Беше Шуга ,Хосеок го вдигна и го качи в колата. Той не беше зле, просто е припаднал от изтощение. Хосеок го заведе в дома си.
Той направи спагетите и се преоблече. Беше сложил Шуга да легне в стаята си.-Събуди се.- бутна го нежно няколко пъти. Шуга помръдна малко и после отвори очи. Беше шокиран ,стана бързо.
-Защо? Защо съм тук?- попита Шуга тихо.
-Припадна. Сигурно ,защото не се храниш. Ела в другата стая.- каза и отиде във всекидневната ,седнаха и двамата и Хосеок избута леко чинията с храна пред Шуга.- Заповядай ,яж.
Усмихна се , и започна да се храни от своята чиния. В началото Шуга започна да се храни ,защото не беше ял от доста време. Шуга беше седнал на дивана ,а Хосеок на другия. Хосеок включи телевизията. По това време обикновено гледа новини. Шуга погледна Хосеок ,после започна да се храни. Той изпразни чинията ,но явно все още беше гладен. Хосеок забеляза и стана, взе му чинията ,отиде до кухнята и му сипа още.
YOU ARE READING
Boy meets Evil ( one shot)
Short StoryOne shot за J-Hope и Suga ^•^ Drawing : @notcypherwork // twitter ;ig 💕