Flyer mana unesli někde v Afghánistánu, tam potkal retarda, který mu pomohl z čajových sáčků vyrobit oblek velkej jako kráva, i přes Flyer manovu snahu se celá akce posrala (doslova), když se pokoušel uniknout z té jeskyně a zakopl o první kámen. Oblek se rozpadl na jednotlivé čajové sáčky a jelikož zavalily všechny teroristy, Flyer man mohl odejít po svých. "To si děláš prdel, kde je moje limuzína? Oni mě snad nechají jít po svých." Řekl Flyer man a v tom přiletěla helikoptéra. "NOTY!" Ozvalo se šťastně, když helikoptéra přistála.
"Seru na vás zmrdi! Nechali jste mě jít pěšky hovada!" Zařval Noty. "Ale notak, přece nepůjdeš pěšky nebo seš retardovanej?" Zeptal se týpek z helikoptéry. "Nepůjdu, zůstanu tady než přijede moje limuzína." Odpověděl Noty. "To ti nestačí helikoptéra? Vždyť sis jí vždycky přál." Řekl týpek z helikoptéry. "Já nechci ňákou helikoptéru já chcu vrtulník kryple." Řekl Noty hlubokým hlasem. "To je to samý." Řekl týpek z helikoptéry. "SERU TI, NENÍ!" Křikl Noty a sedl si do písku. "Negře zkurvená!" Řekl Noty naštvaně. "Jo tak ty takhle. Víš co? Naser si, tady máš vole prázdnou flašku od vodky, rasisto popíčenej a domů se dostaň jak chceš." Řekl týpek z helikoptéry a odletěl. Noty pak asi týden seděl v písku, až umřel na dehydrataci, udušení pískem a nedostatkem pohodlí.Další konec vole, si nečekal co? Tak opět hvězdičku a vypadni, ale vrať se na další kapitolu. Jo a kdyby ti to nedošlo, Flyer man chcípnul hajzle.