Evde sadece benim olmam işi daha da korkunç bir hale sürüklemişti. Annem ve babam şehir dışındaki iş görüşmelerinde kardeşim ise arkadaşının pijama partisindeydi. 16 yaşında bir genç olarak oraya gitmem elbetteki abes kaçardı. Olaylar anne ve babamın gitmesinden yaklaşık yarım saat sonra gerçekleşmeye başladı. Duş almış ve üstümü giyinmeden,bornozumla,kanepeye kurulmuştum. Normalde böyle bir davranışta bulunmazdım fakat evde tek başıma olmam ve odamın çatı katında bulunması bunu gerektirmişti. Televizyondaki bir kanalda en sevdiğim filmlerden biri vardı. Filme tüm dikkatimi vermiş ve sanki filmi yeni izliyormuşcasına heyecanlı seyrederken tüm hislerim yoğun kar yağışı nedeniyle sinyalin kopması üzere yok oldu. Tabi ben de korkumu bastırması adına başka bir kanal açtım. Şansıma bu kanaldan sonra bir haber programı yer almaktaydı. Ekranda yanıp sönen son dakika yazısı epey dikkatimi çekmişti. Biraz bekledim ve sonunda son dakika haberlerini sunmaya başladılar. Haberde amatör kameralar tarafından kaydedilmiş bir video oynatılıyordu. Video insanın tüylerini dikenleştirecek nitelikteydi. Kanalın altından geçen altyazıda olay yerinden canlı görüntüler alınacağı yazıyordu. Ben de bu arada haberin doğruluğunu bi nebze olsa dahi kontrol etmek için diğer kanallarada hızlıca göz attım. İçimdeki sesin de dediği gibi her kanalda bu video oynatılmaktaydı. İki dakika olmadan ilk baktığım haberin bulunduğu kanala geri döndüm. Muhabir korkuyor ve sadece ekmek parasını kazanmak için orada bulunuyordu. Çünkü aklı olan kimseden oraya gitmesi beklenmezdi. Birden o şeytani yaratıklardan biri kanatlarının uçlarındaki hançer benzeri çıkıntıları muhabirin sırtına saplamıştı. Bu çıkıntılar vücudunun bir parçası olacak kadar kusursuz mükemmelikteydi. Belki de öyledir.
Muhabirin ölmeden önce yapmış olduğu " çok dikkatli olun " uyarısını muhtemelen her izleyicinin dikkate almış olduğu gibi ben de hayatımın buna bağlı olduğunu bilerek dikkate aldım. Hızlıca yerimden kalktım ve üstümü giyindim. Artık sanırım rüyalar kabusa dönüşüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğun İçinden
Science FictionYıllar öncesine dayanan korkunç bir olay... İşte Andy'nin de bulunduğu şehirdeki olay tam da buydu. Karanlık sanatlarda ustalaşmış olan bir kadim büyücü tüm insanlığın sonunu getirmeye çalışıyordu. Bunu kendisinin yapamayacağı gerçeğine ulaşınca yüz...