Perspectief Manar
Ik werd wakker en ging naar de douche, en ging tandenpoetsen en deed woedoe. Ik ging mijn moeder begroeten en ging snel mijn fiets buiten zetten en reed naar school. Ik zag onderweg Nilay en Melissa en samen gingen we naar kluisjes. Oefff eerste uur engels, ik haat de lerares niet maar de taal zelf, ik persoonlijk ben beter in Frans en Duits. Mohiem ik had leesvaardigheid toets en letterlijk ik had 10 vragen open en ik was nog bezig toen de les was afegelopen en Melissa had niks op kunnen schrijven omdat ze het zelf niet snapt en zij is de slimste., nu moet de lerares kijken of we de toets kunnen herkansen of gewoon de volgende toets moeten ophalen maar ik sta al een onvoldoende voor Engels. Ik had ook nog een gesprek met mijn mentor, ze is een lieve, jonge, aardige vrouw en geeft ook Frans aan mijn klas. Ik praatte alle problemen die ik heb (mijn mentor is een vrouw en ze is alweer super aardig en vertrouwbaar!) Na het gesprek ging ik naar Duits maar toen ik zag ging de bel.... *Na schooltijd* Ohh jaaa ik heb nog een 'groepsvergadering' over mijn geschiedenisleraar meneer Jansen. HAHAHAHAHHAHA na het gesprek waren er maar 4 positieve dingen en 16 negatieve dingen.
Toen ik klaar was met school ging ik met een vriendin van me fietsen, bij een kruispunt moesten we afscheid nemen en fietsen we beide onze kant. Ik had zo gevoel dat ik achtervolgt werd, neeeh gebeurt alleen in films. ik ging snel naar huis en groette mijn moeder. 'Salam alaikoem yemma''Alaikoem salam manar, en hoe was school en heb je wat cijfers?' 'Ja ging goed opzich en heb een 8,5 voor wiskunde!' 'mezian mezian manar, ga zo door'. Toen ik klaar was met het praten met mijn moeder, zei mijn moeder nog 'Manar, vandaag komt de neef van je vader dus blijf in de keuken of in je kamer maar NIET de woonkamer!' 'Saf yemma ik blijf wel boven'
Na dat de neef van mijn vader weg was, kreeg ik een dm van Sara. M; Manar S; Sara
S; eeey bestfriendo
M; eeeyy bestfriendo
S; heb zin in maandaggg
M; metoo ben daar nog nooit geweest Lanaia (verzonnen restaurant naam)
S; ik besef het gewoon nog steeds niet dat jij nog nooit naar de coolste restaurant van heel de stad bent geweest, leef jij in een andere tijdperk ofs
M; i dont know, maar ja jij trakteert ;)
S; ja dat is goed
M; maaaaarrr hoe gaat het tussen jou en Bousra? (haar oude bestfriendo)
S; we praten niet meer tegen elkaar sinds die incident (Sara sloeg de telefoon weg van Bousra omdat ze een foto wilde maken maar bousra wist dat Sara foto's maken haat, stiekem dus, en bousra bleef haar via dm zeuren dat ze moest betalen maar Sara haaar vader had auto ongeluk en de laatste opmerking van Bousra was 'Je moeder is er nog'.... heel raar maar verduuuurr)
M; ze is een hoer geworden door Sayma, ze tagt jongens en afspreekt met jongens en ze is pas 14!!! zou me niet verbazen als ze in een nachtclub zit......
S; inderdaad maar ja, Allah heeft mij gelukkig een goede bestfriendo gekozen ;)
M; mij dus hihihi
S; heb je al die 101barz sessie gehoord van 3 of a kind? Souhaila droeg geen BH, WHAHAHAHH
M; Jaa ze was haar BH vergeten bij de action of beter gezegd Zeeman want bij de Action valt het nog mee.....
S: WHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHH KLAAAARRR
M; Ja wat tis waar en geblondeerde haar, tazzz gewoon 1000% tatta hihihihihihihihi
S; ja he
M; bestfriendo, ik moet gaan schatt, spreek je later welll <3
S; Ja is goed byeeee
M; byeee <3
S; <3
Ik liet der staan en ging doelloos door insta even scrollen en zag opeens dat Bousra mij en Sara wilde volgen... Je denkt van; hoe te fuck weet je dat Bousra Sara wilt volgen, nou ik heb Sara's instagram account en wachtwoord dus ik kan op haar account + ik heb meldingen aangezet zodat ik alles binnen krijg maar weet niet meer hoe het uit moet, maar ik kom er later wel achter. Ik zag ook dat een jongen maar wilde volgen. Ik ken hem niet dus ik stuur een dm. M; Manar J; Jongen
M; Ken ik jou?
Ik zette mijn telefoon weg en ging avondeten. Na het avondeten zag ik dat die jongen mij had terug gedmd. Ik zag het en er stond....
Oeeeee spannend maar sorry dat ik afgelopen dagen niet kon publiceren maar ik had zoveel toetsen dat ik gewoon geen tijd had. (geen toetsweek maar ik krijg binnenkort mijn rapport en moet zoveel cijfers hebben en leraren droppen lekker 1 week voor de rappotvergadering alle toetsen oefff.....) Maar wat heeft hij terug geantwoord? Dat zie je in het volgende deel, maar omdat ik niet snel stemmen krijgen ga ik pas een volgende deel plaatsen, na 10 stemmen! (804 woorden)
Stem/Volg/Reageer
JE LEEST
Is geluk te veel gevraagd?
Random!WAARGEBEURD VERHAAL! Heey, ik ben Manar en ben 13 jaar oud. K heb bruine ogen en ben Marokkaans. Ik draag een hijab en een bril. Ik heb 2 zusjes en 1 broertje. Alhamdoelillah heb ik mijn 2 ouders nog. Mijn allerbeste vriendin is Sarah (zij is ee...