Obudził mnie dzwonek mojego telefonu pomyślałam super dzisiaj musze isc na studia....dzisiaj mój 2 dzień na razie jest spoko mieszkam sama ale rodzice przyjechali na pare dni. Ale dosyć mówienia ide się ubrać, ubrałam czarne spodnie z dziurami biały crop top z napisem LOL :P potem poszłam na dół tam była moja mama bo tata jeszcze spał.
- siemka mama
- hejka skarbie tu masz śniadanie a ja ide posprzątać ci tu troche i potem pujde na zakupy.
- okey to pa!
- pa skarbie!
Gdy zjadłam poszłam umyć zęby ubrałam buty i wyszłam z domu poszłam pieszo ponieważ do szkoły mam 300 metrów gdy byłam pod bramą szkoły podbiegła do mnie Sam.
- Selena!!
- Sam!!
- jak tam życie chwilowe z rodzicami
- spoko ale nudno jak są u mnie wiesz jutro już jadą do domu może chcesz do mnie przyjsc?
- pewnie a teraz mam niusa!
- no dawaj!
- w naszej klasie jest taki chłopak ma na imię shawn i on zobaczył twoja zdu na fb bo chciał ciebie zobaczyć i powiedział że jesteś piękna!
- naprawde.....to fajnie...
- db cho na lekcje!
- ide
Na lekcji
- dzien dobry wszystkim dzisiaj poznacie nową uczennice Seleno zapraszam na środek
- dobra już ide
- prosze opowiedz coś o sobie
- dobra mam na imię Selena mam 18 lat mieszkam sama xD kocham spiewać lubie grać w śiate.
- dobrze usiądz.....emm....Oo! Z Shawnem!
- dobrze
Podeszłam do ławki i się przywitałam
- siema
- hey
Cała lekcja jak zawsze nudna grałam se na telefonie a ten chłopak co ze mną śiedział cały czas się na mnie gapił
Po 3 lekcji chciało mi się do toalety gdy załatwiłam swoje sprawy wyszłam z łazienki nagle ktoś mnie mocno chwycił za ręke i przyciągnoł mnie do ściany.
- hejka skarbie
- ja cię nie znam
- no nie ale wiem co chce ze mną zrobić
- nic odwal się!
- nie pyskuj kotku!
- zostaw mnie chłopak pociągnoł mnie do kantorka woźnego i żucił mną o ściane że mi krew z głowy leciała.
- a teraz się zabawimy!
- zostaw mnie!!
Chłopak już chciał mnie rozbierać ale nagle drzwi sie otworzyły a w nich stał Shawn pomyslałam boże jak dobrze że on przyszedł
- ej ty debilu co ty do kurwy robisz??
- a bawimy sie nie widać!!!
- sperdalaj od niej!
Shawn przywalił mu z pięsci a ten uciekł chłopak podszedł do mnie i kucnoł.
- nic ci nie jest?
- nie dzięki za uratowanie życia
- prosze a teraz chodz na lekcje. Chłopak się do mnie uśmiechnoł.
Po lekcjach.
Ide własnie do domu ale nagle ktoś mnie łapie w tali i mnie obkręca i widze to Shawn.
- hejka!
- siemka
- co tam?
- okey
- mam pytanko?
- słucham?
- chcesz do mnie jutro przyjsc na impreze
- pewka!
- okey fajnie impra o 18
- dobra a Sam też może przyjsc?
- pewnie!
- okey to mój dom paa!
- czekaj!
- hmm...?
Chłopak dał mi całusa w policzek
Ja się uśmiechnełam.
- a jeszcze coś?
- no?
- dasz mi nr telefonu?
- jasne prosze
- ok a tu masz mój
- okey to paaa!
- narka!
Potem poszłam na góre jutro sobota chura! I impreza u Shawna.
Nie miałam co robić więc włączyłam telewizor i akurat leciał mój ulubiony odc u Dreyka i Josha zaczełam oglądać gdy skończyłam poszłam się wykąpac gdy zrobiłam tą czynnosc położyłam się do łóżka sprawdzałam insta i nagle dostałam sms od Shawna.
Shawn: Dobranoc💖
Selena: dobranoc💗
Potem odłożyłam telefon i poszłam śpać.
Rano:
Wstałam o 11:10 tak lubię pospać.
Zsunełam się z mojego łóżka ubrałam czarne rurki z dziurami na kolanach oczojebną żółtą bluzke i conversy.
Potem poszłam na dół zrobić sobie śniadanie gdy zjadłam posiłek postanowiłam pograć w Simsy 4 gdy skończyłam grać była 14:59 heh wyjączyłam kąputer i postanowiłam się przejsc poszłam do cenrtum handlowego. Weszłam do Victori i postanowiłam kupić se sukiene na dziśejszą impreze.
Gdy wybrałam sukienke podeszłam do kasjerki zapłaciłam i wyszłam. Poszłam jeszcze do starbaksa (nwm jak to się pisze)
Gdy wypiłam poszłam do domu weszłam usiadłam na kanape i ktoś zadzwonił do drzwi poszłam otworzyć w nich stała Sam.
- Hejka
- hey
- idziemy się szykować na impre?
- tak wejdz!
Poszliśmy do pokoju i powedziałam
- a która wogule godzina?
- 17:06
- dobra to zaczynany
Sam ubrała czerwoną sukienke włosy wyprostowała lokówką i czerwone szpilki.
A ja podkręciłam włosy lokówką
Zrobiłam dosyć mocny make up.
UbrałamDo tego
Gdy byłyśmy gotowe była 17:55.
- okey musimy już isc! Powiedziałam Sam.
- okey.....
- hej co jest??
- nic tylko....troche mam cykora.....
- ej! Będe z tobą miśka.
- dzięki
Potem wyszliśmy i poszliśmy pod dom Shawna.
Chłopak nam otworzył drzwi i wpuscił do środka od razu poczułam ten zapach papierosów i alkoholu.
Impreza była wszyscy pili ja nie chciałam ale kurwa mam 18 lat moge!
Piłam piłam byłam ledwo na nogach więc zaczełam tańczyć tańczyłam i nagle wpadłam na kogoś to był Shawn.
Odwruciłam się a Shawn zaczoł ze mną tańczyć fajnie było tańczyłam troche erotycznie nagle gdy zsuwałam się po jego ciele niechcący wbadłam na jego krocze odrazu się odsunełam i poszłam do łazienki.
Siedziałam tam 10 min i potem poszłam do domu żeby nikt mnie nie zobaczył i tak była już 3:36.
10 min puźniej.
Weszłam do domu poszłam się wykąpac zmyłam make up i poszłam spać.
Rano:
Wstałam o 14:30 to sobie pospałam.
Wyszłam z mojego łóżka i poszłam się ubrać.Gdy się ubrałam poszłam zjesc śniadanie.
Zjadłam jajecznice po 5 min zadzwonił dzwonek mojego tel.
Dzwonił Shawn trochę się obawiałam czy odebrać ale trudno....
Rozmowa:
Selena: halo??
Shawn: hey jak tam?
Selena: okey a u ciebie?
Shawn: dobrze chcesz gdzieś wyjść?
Selena: spoko może o za 30 min?
Shawn: spoko to za 30 min w parku?
Selena: okey pa.
Shawn: pa.
Po rozmowie z Shawnem poszłam poglądac jakieś filmy
Dinndonnn!!!!
- już idę!
- hej!
- siema idziemy??
- tak chodzimy!
Poszliśmy do parku Shawn poszedł po lody a ja usiadłam na ławce.
Nagle podszedł do mnie mój były chłopak.
- elo!!
- cześć ......
- jak tam miśka!
- a chuj cię to obchodzi!!!!!
- ej kotku co ty taka agresywna!!
Chłopak chciał mnie uderzyć ale się odsunełam i powiedziałam.
- nie zrobisz mi krzywdy!!!
- booo! !!
Łzy napływały mi do oczu.
- jesteś straszny!!!!
Podbiega Shawn
- ej ty odczep się od niej!!!
- ta jasne a ty kto jej ochroniaż??!
- tak spierdalaj!!
- okey narka kotku zadzwoń do mnie paaa!!!
- Sel kto to??
- mój.....były......
- Jezu...co za świnia!!
- ta...ale nie mówmy o tym muszę już iść paa!
- .......Paa....
Wróciłem z płaczem do domu weszłam i poszłam się odrazu wykąpać bo zrobieniu wieczornej rutyny poszłam poglądac jakieś filmy.
Po 4 godz poszłam spać.Heja to moje nowe opko jeśli ci się spodobało
⭐ motywacja
💬 motywacja
Wiem że mało osób to będzie czytać ale okey paaa!
YOU ARE READING
My Story! Shawn Mendes!
Teen FictionMoje życie było normalne dopuki nie spotkałam pewnego człowieka który zmienił moje życie tak jak by się zaczynało od nowa!