Rose rămase în brațele lui Mike pe când Alexa o luă în brațe pe Mona. Îi fu extrem de dor de prietena sa. Însă deși nu ar fi vrut să recunoască mai dor îi fu de Adam. Și totuși o luă strâns în brațe pe Mona și las câteva lacrimi să îi cadă. Până când auzi glasul lui Adrian.
- Alexa, mă bucur enorm pentru tine, fiindcă știu cât de dor ți-a fost de ei, însă eu dacă nu te superi as dori sa fac cunoștință cu pacienta mea.
Alexa doar își șterse lacrimile și îi zâmbi. Însă zâmbetul îi pieri imediat. Nu îi venea să creadă că Adam are o sotie și un viitor copil. Însă decise să nu isi bata capul cu chestii de genul și să se așeze la masa alături de Adrian. Tot parcursul cinei cu unul linistit, până când Mike sparse linistea.
— Alexa, acum că te-am regăsit nu te voi mai lasa sa pleci de lângă noi. Așa că imediat cum se termină tratamentul lui Angie plecam acasa.
— Îmi pare rău, însă nu îmi părăsesc soțul pentru a veni cu voi.
Adam simți cum un nod în gât i se puse la auzul cuvântului "soț", însă doar înghițit în sec și continuă mai departe sa asculte conversația celor doi.
— De fapt, Alexa, eu cred că e o idee destul de buna. Mai ales că îmi aduc aminte cat îți e de dor de părinții tăi. Așa că dacă dorești putem pleca acolo, mai ales că am un prieten care va fi bucuros să mă primească la el în spital pentru a continua tratamentul lui Angie.
— Ai face asta pentru mine? Adică cum să lași spitalul și...
— Nici un fel de și, am hotărât, în câteva zile plecam. Mai ales că îmi voi lăsa adjunctul sa conducă spitalul. Așa că nu te îngrijora.
Fata îi plasa un sărut pe obraz, iar el o luă intr-o imbratisare. Avea să facă orice doar pentru a o face fericita. Iar acest mic sacrificiu nu era nimic, mai ales că pentru el fericirea ei era mai importantă.
Când văzu acele gesturi de tandrete dintre cei doi strânse furios din dinți. Nu mai suporta să vadă acele imagini. Așa că hotărî să termine acea cină.
— Mulțumesc multe, Adrian, însă e târziu și cred că ar trebui sa plecam. Mike, Mona ce spuneți?
— Adam poți pleca, însă noi dorim sa mai rămânem cu Alexa.
El doar se conforma și își luă la revedere de la cei prezenți. Apoi o luă pe Angie de mana și ieși cu ea pe ușă. Știa că îl durea extrem de mult inima când îi văzu pe Adrian și Alexa atât de apropiați, iar acea durere era atât de apăsătoare încât îl acapara intru totul.
— Adam, ea e fata pe care o iubești atât de mult?
— Poftim?
— Te rog, sunt sigură ca ai fi vrut ca ea sa fie in locul meu. Iar acest tratament e doar un motiv de a te reapropia de ea. Nu îmi vine să cred cat de egoist poti fi.
— Taci!
Ea doar zâmbi în colțul gurii fiind mandra de reușita sa. Îi plăcea la nebunie sa il nebunie sa il enerveze. Mai ales că atunci când îl enerva simțea o anumită placere.
Pe când Mike simțea o bucurie enorma știind că sora lui e bine și e din nou alături de el. Iar de acea dată nu avea de gând să o mai piardă.
Cei patru au mai stat împreună în jur de vreo două ore depanand amintiti, pe când Alexa aproape toată seara se juca împreună cu micuța Rose. Iar acea imagine îl făcu pe Mike să fie și mai fericit, deoarece știa că împreună cu Adrian și viitorul copil vor fi fericiți. Desi înainte își dorea că Adam sa fie împreună cu ea, acum își dădea seama că nici Adrian nu e un bărbat care o va lăsa la greu.
— Deci, ne vedem maine, deoarece micuța începe să facă nazuri.
Ea se ridică și îi imbratisa pe rand. De acea dată stand mai mult în brațele lui Mike. Ii era extrem de dor de acele imbratisari călduroase pe care le primea numai și numai de la el. Bărbatul îi plasa un sărut pe frunte și îi mângâie burta.
— Ai grija de tine și asta mic. Bine?
Fata îi zâmbi și îi conduse la ușă. Apoi îl îmbrățișa și pe Adrian care pleca să ii conducă la hotel cu mașina.
— Se te întorci repede, da?
— Da.
Alexa ii zâmbi și pleca in camera. Se privi în oglindă și începu să își mângâie burta. Dorea atât de mult să aibă și ea o mică prințesă ca și Mike cu Mona.
— Orice ai fi mama te va iubi.
Se mai privi odată în oglindă și se așeză în pat. Însă imediat ochii lui si-au facut apariția. Nu ii venea încă să creadă că dupa atâta timp îl revedea. Însă așa cum se aștepta el o uita. Iar acum ea nu mai reprezenta nimic pentru el.
— Hei, încă nu dormi?
— Adrian? Atât de repede te-ai întors?
— Nu era departe hotelul. Însă de ce nu dormi?
— Prea multe informații noi pentru o zi. Însă mai mult te-am așteptat pe tine.
Bărbatul o privi zâmbind și se apropie de noptiera pentru ai întinde niste vitamine pe care fata le accepta bucuroasă. Apoi se culcă în pat. Adrian o înveli mai bine și îi plasa un sărut pe frunte. Ca mai apoi sa se culce și el in pat. Însă cat nu ar fi încercat fata nu reuși să adoarmă, asa sa se ridică și ieși pe balcon. Avea nevoie de o gura de aer și să își limpezească un pic minte. Erau prea multe evenimente doar pentru o singura zi.
CITEȘTI
Razbunare
قصص عامةSeria "Inima de înger". Volumul II "Vreau s-o faci sa sufere. Sa simtă durerea si agonia. Zdrobestei inima si las-o sa se scalde in propriile lacrimi." "Mike, dar e sora ta. De ce vrei sa ii fac asa ceva?" "Problema mea. Accepți? Sau marele Adam se...