Da Lou og jeg kom til festen var den allerede godt igang, musikken kunne vi hører 3 gader væk. Lou kendt overraskende mange til festen så vi aftalte bare vi gik rundt selv og så kunne vi mødes senere. Jeg kiggede meget efter Alex, håbede han var her. Jeg slog mig ned på en sofa med en flaske vodka i hånden, en dreng.. Nej vent, Alex satte sig ved min side.
"Hey Alex!" Smilede jeg stort.
"Hey Cassie, har ledt efter dig." Grinede han.
"Jaer, jeg prøvede, men her ok mange." Grinede jeg kort med. Jeg tog en slurk fra flasken.
"Vil du ikke med op til baren og være fuld?" Blinkede han, godt nok har jeg aldrig været fuld fuld, men man har jo lov til at feste igennem som 16 årig.
"Selvfølgelig!" Smilede jeg. Vi gik sammen op til baren, han bedet om 10 shorts. Jeg tog fat om en af de må glas og bundede den, det samme gjorde Alex.
(50 min senere.)
Jeg kunne mærke jeg var sygt fuld, lige nu dansede Alex og jeg.
"Vil du ikke med udenfor smukke?" Spurgte han, og tog mig i hånden, følte lidt mit hjerte gik i stå, han var så fantastisk!
"Med dig, altid." Grinede jeg, og så bevægede vi os udenfor. Vi gik længere ned i haven, ned bag nogle buske. Han begyndt at kysse mig, det blev så til snav, jeg mærkede hvordan hans hånd bevægede sig længere og længere ned mod mit underliv, jeg tog hans hånd væk.. For var faktisk ikke klar til sex endnu. Kunne mærke han prøvede igen, denne gang stoppede jeg kysset.
"Er ikke klar endnu.." Sagde jeg bestemt, selvom jeg var godt fuld, kunne jeg stadig tænke. Jeg rejste mig op, og skulle til at gå indenfor igen, men jeg fik stukket noget i min skuldre og alt blev sort.
___________________________Håber i nød at der kom et langt afsnit🙏🏻 skriver snart et nyt🌟
YOU ARE READING
Ødelagt liv
Teen FictionCassie er 16 år og skriver lidt med en fyr over Facebook i ikke forfærdeligt lang tid. Til en fest møder de hinanden. Cassie finder snart ud af at drengen nok ikke er så venlig mere.