D. 1. juni 2015

14 1 0
                                    

Hej, først en kort introduktion af mig selv.
Mit navn er Sarah, og jeg er 17 år gammel.
Jeg bor sammen med mine forældre.
Den pige i skal møde nu, er mig som 15 årig, dengang jeg gik i 8. klasse. Dengang jeg var den generte pige der gemte sig og var bange for andres meninger. Den pige der var meget drengeglad, men ikke turde at sige noget til dreng, fordi jeg var bange for at blive gjort til grin. Den pige der var STOR Directioner, den pige som blev grinet af, hvis jeg sagde noget i timerne. Jeg var bare glad for at det var den sidste måned i 8. klasse. Men ja tilbage til historien...

Jeg skulle op og i skole, kl. var 6.55, så jeg gik ud på badeværelset og gjorde mig klar, satte mit hår op i en hestehale som jeg plejer, så gik jeg ind og tog mit tøj på, inden jeg gik ud og fik morgenmad. Jeg tog bare noget youghurt med havregryn, og satte mig i stuen for at se lidt tv, mine forældre var taget på arbejde, så jeg havde hele huset for mig selv.
Kl. nærmede sig 7.40, og jeg skulle til og afsted i skole. Jeg tog mine sko og jakke på, satte musik i ørerne og låste døren. Jeg har 10 minutter til skole. Da jeg kommer til min skole går jeg direkte til min klasse, som ligger i den nye tilbygning på min skole. Jeg sætter mig ind på min plads, og venter på at timen skal begynde. Mine tre bedste veninder Freja, Nathalie & Jennifer, kommer, vi giver hinanden krammere og sætter os ned.
-Noget tid senere
Endelig har vi frikvarter, jeg sidder med mine tre veninder og spiser, mens jeg tjekker Facebook, mens mine veninder gør det samme. Da vi bliver færdige med at spise, pakker vi vores ting sammen og går ind i vores klasse igen (vi sidder ude på gangen og spiser, da der er for meget larm i vores klasse.) Klokken ringer og vi finder vores ting frem som vi skal bruge til timen.
Efter skole
Jeg var lige kommet hjem fra skole, jeg sidder på mit værelse & hører musik på YouTube, jeg kigger over i højre side af skærmen, hvor jeg ser en sang der hedder sommer ligger, jeg trykker på videoen og ser at der kommer 4 dejlige drenge på skærmen. Sangen begynder og jeg sidder bare og lytter til den. Den er faktisk mega god, og vælger derfor at gå ind og undersøge bandet lidt. Der dukker et link til viunges side op, hvor der står; Find navnet til Danmarks nye boyband, jeg trykker på linket og begynder at læse, og finder ud af at drengene hedder: Stefan Hjort, Pelle Højer Pedersen, Lauritz-Emil Christiansen & Jonas Eilskov.




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mit liv ~ Page FourWhere stories live. Discover now