Üç kardeşin en büyüğü Ali.Diğer bir orta boylu kardeşte Müberra ve son olarak en küçük kardeşleri ise sevde birbirlerini çok severlerdi .Anne ve babaları vefat etmiştir büyük Ali kardeşleri annelik hem babalık etmişti. Her ihtiyaçlarını giderirdi. Üç kardeş anne ve babalarının yokluğunu hissetmiyorlardı. He şeyde birbirlerine güveniyorlardı. Hep birbirlerine destek çıkarlardı. Bir gün Müberra markete giderken yolda bir harita bulurlar. Yolda giderken bu sevde'nin gözüne çarpar. Ablasına(Müberra'ya) seslenir_abla bak yerde ne buldum. Müberra "ne oldu sevde ne buldun? Bu bir harita harita "der sevde Müberra "boşver at gitsin uyduruk bir kağıt ne işimize yarar. Dedi "sevde-abla niye oyle söylüyorsun belki işimize yarar"der ve gözlerini" Müberra'ya dikmiştiMüberrs çaresisce peki tamam getir bakalım"ve markette işleri birirince eve gelirler ve sevde hemen Ali'ye anlatır. Ali öğrenince çok sinirlenmiştir. Ve sevde!"Hemen onu gidip çöpe at" der. Sevde üzülürek haritayı çöpe attı. Sevde salona geldiğinde Ali yoksa bu bir defile haritası mı?defile hatitası olduğunumu düşünüyorsunuz. Bizim bizim paraya hihtiyacımız yok! Be bu güne kadar canımı dişime takarak çalıştım!ben boş yere mi çabalıyorum sizin için?!"der ve sevde ile Müberra üzülmüşlerdir amai çlerindende abilerinin haklı olduğunu söylerler üzülerek abilerinin yanına gelirler. İkisi birden abilerine sarırakabilerini sevgiyle kucakladılar ve bir daha böyle birşey yapmayacaklarına dair söz verdiler. Ertesi haftaAli'nin yurt dışında işi çıkar.
Buna üzülmesin diye onlara söylemez kardeşleri öğrenince çok üzülürle sevde abi lütfen gitme biz sensiz ne yaparı diyerek ağlamaya başlar. Ali onu sakinleştirmek için yanına oturur üzülme benim canım kardeşim der zaten ayarılacağız ve sevde ağlmayı keser onu mutlu görünce oda mutlu oldu ve Ali yurt dışına gitmek için evden çıktı. Aliden telefon gelerek kardeşler mutlu oldular harita konusun gine açıp haritayı çöpten alıp hazineyi aramaya gidiyorlar ama aniden Ali çıka gelir ve kız kardeşlerini yakalar kardeşlerini kızıp kapıyı çarpıp giderve bir daha geri dönmez ve bir kazaya kurban gider ve ölür bu hikaye burda biterSon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 KARDEŞ
AdventureMerhaba arkadaşlar. Bu hikayeyi yeni yazdım. Umarım beğenirsiniz lütfen voteleri arttıralım.😊😊 ❤TEŞEKKÜRLER❤