1

203 13 2
                                    

Pic ..pic..pic..

Holul e negru , e bine ..intunericul e tăcut , cea ce imi place .
Imi simt corpul greu , mie asa somn . Nici nu stiu ce caut pe hol la ora asta ? Mai bine ma duc in pat , nu ca ar observa cineva ca lipsesc ..

DE DIMINEATA

--Treceți inapoi in camere ! Nu aveti ce vedea !

Ma trezesc buimac , colegi mei de "celula" se inghesuiau la usa .
M-am ridicat încet si m-am dus sa ma îngrămădesc si eu cu ei .

Doi dintre asistenții vorbeau cu niste oamenii cu uniforma albastră . Apoi alti doi carau o targa acoperită cu un cearciaf alb .

-Hei ! Am zis sa treceți inapoi ! Bătu asistentul cu un bat mare si gros in gratiile usi .

Ne-am intors la paturile noastre , nu voiam sa fim bătuți sau mai rau trimisi la cosciug.
Ce este cosciugul ? La fel cum ii spune si numele este o gaura captusita cu fier , care se afla 2 metri sub pământ .
Acolo sunt trimisi cei periculosi sau cei ce nu asculta .

Eu mereu am ascultat , nu am vrut sa am probleme . Eu sunt si cel mai vechi din sanatoriu . Sunt aici de cand aveam 5 ani , acum avand 19 . Nu stiu de ce sunt aici ..
Nu imi cunosc părinții , nu am prietenii . Pana acum am crezut ca aici imi e locul , ca sanatoriul e facut pentru cei fara familii sau cei antisociali , insa deabea acum am realizat ca acest loc este pentru oamenii bonlavi mintal , insa eu nu am nici o problema de genul !

Nustiu prea multe lucruri despre lumea de afara , eu nici macar in curte nu am voie , nu mi-sa spus niciodata de ce . Eu sunt foarte cuminte , imi iau pastiilele cand trebuie si nu imi părăsesc camera de cat la terapile de grup .
Cea ce ar trebui sa le atraga atentia asistentiilor ca eu nu am nici o problema si ca nu ar trebui sa ma aflu aici . Insa pe alta parte , nu as avea unde sa ma duc daca as iesi de aici..

-Jack Beckett , directorul vrea sa iti vorbeasca , veni un asistent sa ma ia

Inainte sa parasesc camera , ma îmbracă mereu cu o cămasa de forta
Eu nu sunt violent , dar cred ca asa e procedura

-Jack ia loc te rog , imi face semn Samuel

Samuel este directorul sanatoriului " L' Leey " . Este un bătrân destul de blând si de drăgăstos dar poate deveni intr-o clipa un demon care vrea sa iti devoreze sufletul .

-Spune-mi Jack , iti iei pastilele ?

-Da domnule ..

-Ai avut vreo problema cu cineva ?

-Nu domnule ..

-Jack sti ca mie imi poti spune ori ce, da ?

-Da domnule

-Sigur nu te-ai certat cu nimeni ?

-Nu ..

--Jack sti ca nu imi place sa fiu mintit .
Isi incrucisa el mâinile si imi arunca o privire severa

-Stiu asta ..

-Atunci de ce ma minti ?

-Dar nu va mint jur ! Eu nici nu ies din camera !

-Lasa glumele pustiule am vazut pe camere ca tu l-ai ucis pe Stive ,se rasti la mine asistentul din spatele meu

--Alexander !

-Haideti domnule , avem toate probele ca el a fost ,cat o sa mai lăsați sa se repete chestia asta deja am pierdut 3 pacienți intr-o luna .

-Iesi !

-Dar ..

-Am zis sa iesi !

Asistentul nu mai protesta si iesi revoltat .

-Ce a vrut sa zică ? Cu ce sunt vinovat? Cum adica ati pierdut pacienti ? Un val de intrebari il asalta pe Samuel

-Sti poate e mai bine sa te duci sa te odihnești si vom continua aceasta discutie mai tarziu

Voiam sa ii mai pun intrebari , voiam sa aflu ce a vrut sa spuna asistentul . Oare ma acuza pe mine pentru crime ? Eu nu as fi instare sa ucid nici un gândac..

Poate Bătrânul are dreptate ar trebui sa ma odihnesc ..

~3:30 dimineata~

Ma foiesc in pat ,o voce ma striga , imi zice sa o las afara , sa cobor jos la ea ..
Ma sperie aceasta voce . Acel ras haotic . Un zgomot imi îngheață sângele in vene . Ca si cum un metal loveste ceva solid ..si acel ras se intensifica , simt cum transpir din ce in ce mai tare , pijamaua mea era îmbibată in transpirație . Imi e frica , râsul este acoperit de un țipăt lung , aud suspine si plansete . Vreau sa înceteze ! Pentru o secunda se face liniste , ma liniștesc insa apoi se aude din nou acel ras psihopat .
"In curand voi fi doar eu !" Apoi rasetul se auzea dince in ce mai incet pana se făcu liniste total . O liniste sumbra ..imi era prea frica sa imi deschid ochii . Ma simteam extenuat , cea ce facu somnul sa ma fure intr-o secunda ..

Psihopat..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum