Un nou inceput

774 15 16
                                    

Buna!Sunt Luna Vallientte.Am 16 ani și locuiesc în Cancun.Am un frate pe nume Simon care are 18 ani și o sora pe nume Nina care are aceeași vârstă că mine.Exista un băiat special în inima mea...Bine exista 2 băieți speciali în inima mea.Matteo și Gaston.Dar și sora mea este îndrăgostită de Gaston.Matteo și Gaston sunt frați și au vârsta de 17 ani.Ei mai au o sora pe nume Ambar care are 18 ani că și fratele meu.Ambar și Simon sunt împreună.Parintii noștri Monica și Miguel au murit intr-un accident și Sharon Benson ne-a adoptat.Nu avem tata dar ne este bine cu mama noastră.
  Dimineata ma trezesc și mă duc la baie că sa îmi fac rutina zilnica.Ma imrac așa:

(Ignorați patinele)Am coborât jos la masă și am mâncat micul de jun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Ignorați patinele)
Am coborât jos la masă și am mâncat micul de jun.Depa aceea am mers cu Ni a la Roller.Eu și Nina mergem acolo pentru că ne place să patinam.Simon nu știe să patine și nici nu a vrut să învețe.
  La Roller*
Ma duc pe pista și încep să fac niște scheme noi și îmi ies foarte bine.

(Imaginativa că Ambar este Luna și ignorați părțile cu Delfi,Yazmin și Luna)
    Mă îndrept către vestiar iar Nina vine și ea după mine.
Nina:Ai fost foarte buna,Luna.
Luna:Mulțumesc,Nina.Saptamana viitoare este competiția intre piste și nu stiu cu cine sa particip.
Nina:De ce nu participi cu Simon?
Luna:Simon participa cu Ambar,Nici cu Jim,Ramiro cu Yam.
Nina:Și au mai rămas 2 băieți.Matteo și Gaston.Intreaba-i pe unul dintre ei.
Luna:Bine.Il voi întreba pe Matteo.
   Ma duc pe pista și il vad pe Matteo care vorbea cu Gaston.
Luna:Matteo poți veni puțin?
Matteo:Da ce este.S-a întâmplat ceva?
Luna:Uite.Ai vrea sa participi cu mine la competiția intre piste?
Matteo:Sta,stai.De ce nu participi cu Simon?Doar este fratele tău.
Luna:Da dar el participa cu Ambar.Doar sunt împreună.
Matteo:Da ai dreptate.Bine accept dar...Trebuie sa faci ceva pentru mine.
Luna:Ce anume?
Matteo:Sa participi cu mine la open.
Luna:Bine,bine.Ne vedem mai târziu pentru repetiții.
Matteo:Bine.Pa.
  Matteo pov.
Mă întorc la Gaston și il vad foarte îngândurat.
Gaston:Când ai sa îi spui Lunei că o placi?
Matteo:De unde ai mai scos-o și pe asta?
Gaston:Matteo e evident că ea te place.Nu ai văzut cum se uită la tine?
Matteo:Se uită la mine?
Gaston:Aaa deci îți place.
Matteo:Uite noi doi suntem doar prieteni.Nimic mai mult.In plus suntem foarte diferiți.
Gaston:Tu nu știi o chestie.Opusele se atrag.Si daca simți ceva pentru ea de ce nu faci nimic?Ție frică de ceea ce spune lumea sau de ce simți tu?
Matteo:De ce m-ar interesa ce spune lumea?Și in plus nu cred că ea ma place.M-a întrebat dacă vreau sa particip cu ea la competiția doar pentru că nu avea partener.
Gaston:Bine,bine.
   Luna pov.
Mă duc la bar sa îmi i-au un sucsi mă duc la una dintre mese.Ma uit puțin prin jur și o vad pe prietena mea pe care nu am mai vazut-o de foarte multa vreme.Era cu iubitul ei.

Emma și Christian

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Emma și Christian.
Luna:Buna,Emma!Ce faci?
Emma:Buna,Luna!Bine.Am venit în vacanță aici cu iubitul meu.Christian ea e Luna,Luna el e Christian.
Luna:Îmi pare bine.
Chiristian:Și mie la fel.
  În momentul acela a venit Matteo ca sa ne antrenam.
Matteo:Luna,trebuie să ne antrenam,vi?
Luna:Da.Mi-a făcut plăcere.Ne vedem mai târziu.
Matteo:Cine erau?
Luna:Era prietena mea și cu iubitul ei.
Matteo:Ok.Hai sa ne antrenam.

(Ignorați partea când Luna și Matteo vorbesc și bazaltica numai pe coregrafia lor)
Luna:Cred că am terminat pe ziua de azi,nu?
Matteo:Da.
 
  După o săptămână*
Competiția este astăzi și am foarte mari emotii.Acum mă îmbrac și mă machiez.
Matteo:Luna trebuie să ne pregătim.Esti gata?
Luna:Da.
  Prima echipă au fost Yam și Ramiro,apoi Jim și Nico și eu și Matteo și Ambar și Simon.

(Imaginativa că Ambar este Luna)

(Imaginativa că în loc de Luna este Ambar)

Tamara:Foarte bine copii!Mulțumim juriului și publicului pentru că au asistat la acest spectacol.Castigatorii sunt....Luna și Matteo.Felicitari copiii.Ei ne vor reprezenta la competiția internațională.
Luna:Matteo nu pot sa cred că am câștigat.
Matteo:Am fost foarte buni.Hai sa mergem sa bem un suc.
Luna:Hai.
   La bar*
Nico ne-a adus sucurile și am început să spun glume cu Matteo.Primisem o notificare pe Facebook și i-am arata și lui Matteo.Era o poza foarte haiaosa.

Eu și Matteo am inceput sa radem cu pofta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu și Matteo am inceput sa radem cu pofta.
Matteo:Luna...De mult așteptat să îți spun asta dar nu am avut curaj.
Luna:Matteo ce este?
Matteo:Luna...Eu...Te plac foarte mult.Nu vroiam sa îți spun pentru ca nu credeam că și tu simți la fel.
Luna:Matteo..Uite...Pe lângă faptul că sunt îndrăgostită de tine sunt îndrăgostită și de fratele tău.
Matteo:Cum?De Gaston?
Luna:Da.De Gaston.Dar sunt mult mai îndrăgostită de tine.Si faptul că ai acceptat sa participi cu mine la competiție pe mine m-au bucurat foarte mult.
Matteo:Gaston avea dreptate.Atunci când mă privești...Ai sclipirea aceea în ochi pe care doar o persoana îndrăgostită o poate avea.De aceea vreau sa te întreb dacă vrei să fii iubita mea.
Luna:Da.
   După ce i-am răspuns lui Matteo a venit foarte aproape de mine și m-am sărutat.Apoi ne-am luat in brațe.Eram foarte fericită că eram împreună cu Matteo.Credeam că voi avea un viitor cu Gaston.Dar m-am înșelat.Il iubesc mai mult pe Mateo decât pe Gaston.Acum daca Nina mi-a tot zis că și ea este super îndrăgostită de Gaston poate vor avea și ei o relație.Cine știe?
Matteo:Vrei sa dormi la mine in seara asta?
Luna:Da sigur.Stai sa îi trimit un mesaj mamei.
   Dupa cate va minute primesc un mesaj de la mama in care mi-a spus că pot dormi la Matteo.
Luna:Gata.Putem merge dar mă duc pana acasă să îmi i-au de schimb și vin imediat la tine,bine?
Matteo:Da.Te aștept.
  Dau sa plec dar Matteo de ridica și mă i-a de mana și după mă trage către el și mă sărută.
Matteo:Te iubesc.Sa nu uiți asta.
Luna:Și eu te iubesc.
   Am plecat către casa.mi-am luat ce aveam nevoie și am plecat la Matteo.
    Acasă la Matteo*
    Matteo pov.
Ajung acasă și vreau să ii fac o surpriza iubitei mele.I-am pregătit o cina romantica.Sper sa ii placa.Cineva suna la ușă și mă duc să deschid.Cand deschid văd că e.....
Matteo:Tu?Ce cauți aici?

Heeeei!!!Sper sa va placa noua mea carte.Pe data viitoare!!!

LutteoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum