N: Dacă mă duci la Nando te iert .
E: Asta suna a șantaj . Și nici nu cred ca am destui bani pentru cât o să mănânci tu .
N: Eee asta e . Am invăţat de la cea mai buna .
E: Adică ? Ca să ști si tu eu sunt o maestra in santaj , păcălit si ce mai vrei tu .
N: Mergem azi ? Că mie mie foame .
E: Din ce in ce mai bine . Mă intreb de unde atata noroc pe mine ?
N: Asta e baby .
E: Asta e baby . *cu o voce pitigaiata*
N: Vocea mea nu suna asa .
E: Da suna si mai rau . Asta ii viata nu toate-s corecte . Pana tu te gandesti la cai verzi pe pereti , eu te astept jos .
N: Dure ca vin si eu .
E: Bine . Daca tu vrei . Atunci ma duc singura la Nando .
In momentul ala nici nu mai apuc sa fac ceva ca am si ajuns pe podea . Ce sa zic mersi mult Niall . Chiar vroiam sa vad daca podeaua ta ii mai moale ca a mea . Uuu oare ce o fi in cutia asta ? A ce dragut . In cutie erau poze si chesti de cand era el mic . Aaa imi creste glicemia . Ce dulce era cand era mic . Nu ca acum nu ar fi . Shhh asta e secret .
N: Lya ce faci ?
E: .....
N: Lya ? Alo . Mai esti pe pamant .
E: .....
PERSPECTIVA NIALL .
E: Aloo ? Mai esti printe noi ?
Ce dracu o fi asa de interesant de nu imi raspunde ? Stai asa de ce am plapuma ridicata ? Doar nu ....
E: Lya doar nu .....
L: Erai asa de dragut cand erai mic .
E: Si acum nu mai sunt ?
L: Nu acum esti .......
Dar cand sa zica cum sunt , se deschide usa . Serios . Parca eu eram irlandezul aici . Adica logic ar fi sa am noroc .
H: Hey . Ce de ce va uitati asa de urat la mine ?
E: Cine ? Noi ?
L: Cred ca vezi in roz bonbon cu patratele .
H: Nu era cu picatele .
E: Mai conteaza ? De ce ai venit ?
H: De ce am venit ? A da sa va intreb daca veniti la masa ?
L: Pa baieti ne vedem jos .
H: What cum a disparut asa de repede ?
E: De unde vrei sa stiu eu ?
H: Tu esti ala care petrece extrem de mult timp . Plus tu esti ala anorezat de ea nu eu .
E: Ce ? Mie nu imi place de Lya . Adica nu ar fi ca si cum mi-ar sari inima din piept atuci can o vad sau nu e ca si cum ma gandesc nonstop la ea . Si nu mai ranji asa la mine .
H: Acum ai pretentia sa te cred ?
E: Da . Ma crezi ?
H: No . Minti groaznic . Acum vomita tot .
E: Haaaa ?
H: Varsa , vomita , latra , scuipa , ciripeste , miauna ......
E: Ho gata am prins ideea . Promiti ca nu zici nimanui mai akes Lyei ?
H: Poate . Nu te mai uita asa . Nu zic glumeam si eu . Cred ca daca privirile ar ucide dadeam ortu popi de mult .
E: Ai zis ca masa ii gata cand ai intrat nu ?
H: Da , de ce ?
E: Noi de ce mai stam aici ?
Il scot pe Harry fortat din camera mea si pornim spre bucatarie unde ii vad pe toti ca mananca fara mine . Ma sim t tradat .
H: Hello lume .
L: Ce-ai fumat zi si mie ca sa ma apuc si eu .
Toti: Haa? Fumezi ?
L: Glumeam.
H: Deci sa va zic ce bomba am aflat .
Lo: Ce ? Ce ?
L: Usor sa nu iti iei zborul .
Oare ce pune Harry la cale ? Daca zice ceva despre ...... Vai o sa imi fie mila de Harry ce o sa pateasca .
Z: Ne zici si noua mileniul asta ce ai ai aflat ?
H: A da eu am aflat ....
Li: Tu ai aflat....
H: Ca ...
Lo: Ca ...
H: Cineva are un secret ....
Z: Are un secret....
L: Il mai inganati mult ? Sau il lasati sa zica ?
H: Mersi Lya . Deci eu am aflat ca ....
___________________________________________
Aici autoarea . Ce credeti ca le va spune Harry ? Vreti ca Niall si Lya sa fie impreuna . Prima persoana care se apropie de adevar primeste o dedicatie ka urmatorul capitol .
CITEȘTI
Simplu dar complicat . Niall Horan FF
FanfictionO poveste comica de iubire dintre Lya si Niall. Dar oare vor putea cei doi sa fie impreuna? Ve-ti afla asta doar daca cititi. HAVE FUN