kötü yaz tatili

6 1 0
                                    

Karşıdaki basket sahasına doğru yürüdüm. Bende önceden kursuna gitmiştim ama o kadar iyi oynayamıyordum. Basketbol sahasının oraya vardığımda birden top sekerek ayağıma çarptı ve tam önümde durdu. Topu almak eçin eğildim . Topu elime aldıktan sonra tekrer doğruldum ve birisi bana doğru geliyordu. Muhtemelen topu almak için yanıma kadar gelmişti. Top elimde biraz bekledikten sonra ona uzattım. Oda hemen topu almadı ve biraz bekledikten sonra "istersen bizimle oynayabilirsin " dedi ve topu uzattığım elimi daha çok bekletmeden topu aldı ve bu elimi aşşağı indirmeme sebep oldu. Biraz bekledikten sonra " sanırım biraz vaktim var " dedim ve hafif gülümsedim. Sonra oda gülümsedi ve ilerlemeye başladı. Onun yaptığını yaparak bende yürüdüm. Diğerlerin yanına vardıktan sonra ilk ben kendimi tanıtarak başladım. Sonra ilk kızlar başlayarak saçı kıvırcık ve sarı olan kız başladı " ben Eda", sonra onun yanındaki düz saçlı hafif kumral olan kız "ben Merve " ve son olarak saçı dalgalı ve siyah saçlı olan kız ise " ben de Ahsen " dedi. Hafiften kızlara gülümseyerek kızların çaprazında oturan ereklere baktım. Sonra yanımda duran yani topu almaya gelen çocuk başladı. " ben bora" dedi. "Bora" hımm güzel isim diye geçirdim aklımdan. Saçları karışık ve dalgalı olduğu için içimden saçıyla oynamak geldi ama tabi yapmadım. Sonra saçı Edanın saçı gibi sarı olan çocuk " ben semih " dedi. En son olarak Mervenin ki gibi kumrak saçlı olan çocuk " ben ise Alp " dedi. Hepsine bakarak " tanıştığıma memnun oldum " dedi. Onlardı aynı şekilde karşılık verdi. Nedense birbirlerine çok benziyorlardı , yani sadece saç renkleri benziyordu ama. Sonra bora " sırayla basket atalımmı " diye bir fikir önerdi. Herkes onayladı, bende dahil ama tam o arada babam çağırdı. " benim gitmem gerekiyor , tekrardan memnun oldum" dedim. Sonra Merve yanıma gelip " tekrar gelicekmisin " diye sordu. " isterseniz gelirim " dedim. Gülerek telefonunu bana uzattı . Rehberinde kişi ekle yeri açıktı . Numaramı yazmam gerektiğini anlayarak önce adımı sonra numaramı girdim. Herkese el salladıktan sonra koşarak babamın yanına gittim.

Kötü Yaz TatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin