Multi; Beliz
Asya
Telefonu kapattıktan sonra saçlarımı taradım ve üzerime birşeyler giydim.. Aras çağırmıştı yanına gidecektim..İki gündür görüşmüyorduk ve çok özlemiştimmm...
Koşarak evden çıktım ve sahile indim.. Onu orada gördüğümde yüzümdeki gülümsemeye engel olamamıştım..
Çok seviyordumm..!Koştum ve kendimi kollarına bıraktım..
Sımsıkı sarıldık ve kulağına 'seni seviyorum' diye fısıldadım ona..Saçımı eliyle hafifçe okşadı.. Kulağıma doğru eğildi ve 'seni seviyorum prenses'diye fısıldadı.. Gülümsedi.. Gülümsemesini izlerken çok mutluydum.. Daha sonra elimi tuttu ve yürümeye başladık.
Aras:Yeni ev aldık.Artık orada yaşayacağım.. Şimdide seni oraya götürüyorum prenses.
Asya:Bir hayalin daha gerçekleşti mutlusun mutluyum sevgilim..
Dedim. Gözlerime bakarak tekrar gülümsedi.. Aras dışarıda pek gülümsemezdi.. Çevresindekilere karşı hep bir duvar koyar arasına.. Nedenini bilmiyorum ama ailesi ile ilgili olabileceğini düşünüyorum çünkü ne zaman evdeyken onu arasam sesi hep huzursuz gelir.
Aras:Telefonunu açsana Asya!
Aras'ın sesini yükseltmesiyle ona baktım..
Asya:Ah evet dalmışım..Asya:Efendim baba?
-....
Asya:Evet.
-.....
Asya:Tamam.Asya:Benim eve gitmem gerekiyor. İki saat sonra eve misafir gelecekmiş ve hazırlanmam gerekiyormuş.
Aras:Evi görmeni istiyordum. Üstelik çok kısa süre gördüm seni.
Asya:Biliyorum bitanem ama şuan gitmem lazım. Yarın görsem olur mu evi?
Diyerek ona tatlı olduğunu düşündüğüm bakışlarımla baktım. 🙄😊
İsteksiz bir şekilde olur dedi ve bana sarıldı. Kokusunu içime çektim.. Yanağına öpücük kondurduktan sonra geldiğim yöne doğru koşmaya başladım.. Arkamı dönüp baktığımda gülümseyerek bana bakıyordu.. Ona dil çıkardım ve gülümsedim bende. 😝.Adımlarımı hızlandırdım ve eve doğru yürümeye başladım..2saat sonra..
Aynada kendime baktığımda hazırdım..Aşağı indiğimde annem ve babamda hazılanmış oturuyorlardı. Yemek masası hazırlanmış, tek eksik misafirlerdi. Ve annem hala kimin geleceğini söylememekte ısrarcıydı.. Zilin çalmasıyla bakışlarımı bu güzel masadan çekip kapıya çevirdim.. Annem ve babamda kapının yanına gittiğinde Selin abla kapıyı açtı.
Ege'yi görmemle gözlerimi kocaman açtım.!Annemler onun annesi ve babasına sarılıp hoşgeldiniz dedikten sonra içeri geçtiler.Ege bana sarıldığında yapma olan gülümsemem ile fısıldadım:Ne işin var burada?
Bana cevap vermediğinde sinirlerim daha da bozuldu. Masaya geçelim o zaman dedi babam ve masaya geçtik.. Ege'nin annesi:Selam canım ben Ada Ege'yle tanışıyormuşsunuz? Böyle güzel bir arkadaşı olduğunu daha önceden bilseydim keşke.
Bende kibarca gülümsedim.
Asya:Bende Asya çok teşekkür ederim.
Babam:Evet bu yemeğin amacı yeni ortaklığımızı kutlamaktı.
Dedi gülümseyerek. İşte o zaman yüzüm daha da asıldı.. Ege iki yıldır beni seviyordu. Ben ona yüz vermiyordum ama vazgeçmiyordu bir türlü. Şimdi Aras bu ortaklığı öğrenirse çok kötü olucaktı işte.
Herkes bardaklarını kaldırdı ve 'mutluluğuna'dendi.. Ege'nin olduğu yerde mutlu olmak??
Ege'ye baktığımda bana bakıyordu. Neden şaşırmadım acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇTİM
Teen FictionDostlukların en ihtiyaç duyulduğu anda yok olması.. Sevdiğin kişiden vazgeçmek zorunda kalman.. Hislerini sınırlarda yaşarken boşluğa düşmen..