Část 1 Začátek letu

12 4 0
                                    

Píše se den 8.července Středa..
Dnes je ten den na který sem čekal 19 let.. Je to den kdy se vydám do Ameriky společně s Kubou... Včera jsme se domluvili že u nás Kuba přespí aby jsme to měli jednodušší a abych šlo všecko podle plánu.. Plán byl jednoduchý...[ Vzbudit se,nasednout na letadlo a úspěšně odletět] ..

 Ráno sem vstal dřív já..Hodil sem po něm polštář ať sakra rychle vstává... " Šibe ti ? "Odpověděl ... Když ten chuligán konečně vstal, dali jsme si snídani .. jako vždy když u mě spí.. KŘUPKY ... V tom když sem jedl tak sem se zamyslel jak si užíváme na pláži a ofukuje mě jemný vánek amerického větříčku.. Né počkat.. furt sem doma !... Je na čase vyrazit řekl sem ... Ale před tím si ještě zkontrolujem co jsme si zabalili... Hadry,nožík,hygiena,jídlo na cestu.. "mno asi mám všecko .. snad".. 

Potom jsme si zavolali taxíka.. Ten tu byl do deseti minut jako na bílém koňi .. Odjeli jsme na letiště.. Když jsme přijeli a vyndali kufry.. Tak sem vytahoval peněženku abych zaplatil taxikářovi.. ten na mě vyndal částku že mě málem nezbylo ani na kakao ..." Žebrák jeden" řekl sem když jsme odcházeli do auta.. Na letišti probíhalo vše jak mělo.. až na ten železný zapalovač co nosí Kuba furt v kapse..Nastoupili jsme do letadla Boeing 738 a odstartovali .. po palubě se procházela nádherná letuška.. já jí prostě musel požádat o kakao...


Autor: Tak co chcete pokračování ? :P Záleží na mé fantazii

Hoši z islanduKde žijí příběhy. Začni objevovat