Let probíhal v pohodě.. až do té doby kdy se letadlo začalo chvět... Z rozhlasu se ozvalo " Všichni cestující se připoutejte, máme tu malé turbulence"... Jenže chvění zesilovalo a zesilovalo... Bylo to strašné protože venku byla neskutečná bouřka a tma k tomu.. v letadle se rozsvěcovali záblesky blesku protože nešlo ani světlo..
Když najednou...
Děj:
Letadlo se začalo rozpadat..Cestující vylétávali trhlinou z trupu ven...Letadlo se zřítilo nad mořem.. Nikdo nevěděl proč a skoro nikdo nepřežil..Státy ihned zahájili pátrání po černých skřínkách..
O 3 Hodiny pozdějiProbudil sem se a najednou sem se ocitl připoutaný na sedačce ... Ihned sem se rozhlédl kde to vlastně sem a jestli to vůbec není sen.. Otočil sem se doleva a seděl vedle mě i můj kamarád... Z hluboka sem si oddychl .. Začal sem ho fackovat aby se probudil.. a taky že se probudil... Jediný co nás zachránilo byla ta sedačka která s náma doplava až na ostrov... Byl to ostrov, zelení porostlý a se skálou... Odpoutali jsme se a začali pátrat kde to vlastně jsme..Nic jsme u sebe neměli ani svoje zavazadla.. jenom taštičku co při sobě Kuba neustále nosil... do té si před odjezdem dal nožík... Došlo nám že na ostrově nikdo bydlet nebude.. nebyl to zas tak velký ostrov.. ale nikdo na něm nežil... Až na zvěř... " Měli bychom začít něco dělat" řekl sem ... Jdeme na dřevo ať si rozděláme oheň...
Když jsme pátrali po kouskách klacku, narazili jsme na jeskyni.. nebyla moc velká ani hluboká..byla akorát na to aby se tam dalo přespat.. vzali jsme klacky a rozdělali oheň uvnitř...
Druhý den
Probudili jsme se s východem slunce.. bylo to překrásné..ale s pocitem že tu zůstanem na vždy.. bylo špatné.. Oboum dvoum se mobily rozbili kvůli vodě... Na dnešní den jsme si naplánovali přístřešek.. " Stejnak sem rád že tu jsme oba dva" řekl kuba.. To ano.. " kdybych tu byl sám asi bych se posral " řekl sem ...
ČTEŠ
Hoši z islandu
AdventureDva kluci kteří se vydají na 2 měsíční výlet do Ameriky... Jejich letadlo bude v půli cestě havarovat a oni jediný přežijí ... Celý příběh se bude odehrávat na ostrově kde stroskotají