OSHO ASİ RUH KİMDİR

337 12 2
                                    

Evet ilk başta OSHO yu kısaca açıklayacağım

Asi Ruh" ya da "Provokatör Mistik" olarak da anılan Osho, 1931 yılında Hindistan'ın Madhya Pradesh eyaletindeki Kuchwada'da dünyaya gelmiştir. Daha çocukluk yıllarından itibaren, başkaları tarafından verilen bilgiler ve inançları edinmektense gerçekliği kendisi deneyimlemekte ısrarcı olan asi bir ruhu vardı. Bu durumu kendisi şöyle dile getirir:
"Çocukluğumdan hatırlayabildiğim kadarıyla yalnızca tek bir oyun sevdim: Tartışmayı, her şey hakkında tartışmayı... Pek az yetişkin bana tahammül edebiliyordu; beni anlamaları söz konusu bile değildi. Okula gitmek hiç ilgimi çekmiyordu. Orası olabilecek en kötü yerdi. Sonunda gitmeye zorlandım, ama elimden geldiğince direndim, çünkü orada yalnızca benim ilgilendiğim şeylerle ilgilenmeyen çocuklar vardı ve ben de onların ilgilendikleri şeylerle ilgilenmiyordum. Bu yüzden hep grup dışı kaldım."
1990 yılına kadar süren yaşam yolculuğu süresince tüm dünyayı yerinden oynatacak söylemleri ve geliştirdiği meditasyonlar ile günümüzde hâlâ güncelliğini koruyan sıradışı bir şahsiyet olan ve Bhagwan Shree Rajneesh adıyla da bilinen Osho, din, felsefe, psikoloji, politika ve insanı ilgilendiren birçok alanda her türlü geleneği temelden sarsan yorumlarıyla büyük ilgi ve de tepki toplamıştır.

Evet kısaca anlattım fark ettiyseniz OSHO çok farklıdır çünkü onda sorgulayıcı araştırıcı bir karakter vardır.

Ama günümüzde birine bir soru sorduğumuzda hemen ayyy sende fazla soru soruyorsun diye saçma sapan şeyler söylüyorlar ve insandaki bu sorgulama , tartışma yeteneğini köreltip onu bir robot haline getiriyorlar.

Lütfen robot olmayalım sorgulayalım soru sormakdan utanmayalım çünkü insanlar robot değildir. Onlar soran sorgulayan varlıklardır.

Lütfen vote ve yorum yapın ilk bölüm kısa oldu ama affedin sizi seviyorum öğrenmek ve kendini keşfetmek çok güzel şeydir bir de OSHO olunca olay daha bi çekici oluyor eğer bunu okuduysan ve bana katılıyorsan benimle iletişime geç biz robot değiliz...

Instagram :yasemin_aladag_ss

OSHO İLE YENiDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin