Yeni tanışma

18 1 0
                                    

Aniden hepimiz sıçradık yerimizden. Annem çığlık attı  camın kırılma sesinden çok annemin çığlığı korkuttu beni .
Baktığımızda ise dediğim gibi sadece rüzgârdı.
Uyumak istiyordum artık . Annemlere uyumak istediğimi söyledikten sonra odama çekildim . Yatağıma uzanır uzanmaz uyumuşum zaten . Sabah uyandığımda soğuktan ayaklarım uyumuştu.
Kalkıp hazirlanmam lazımdı , ilk okul arkadaşlarımla buluşacaktım. Sıcak bir duş alarak başlaya bilirdim sanırım . Banyoya geçtim ve şohpeni ayarladım aynaya baktığımda tüğler ürpertici bir Ahmetle karşı karşıya geldim.
Adeta altıma sı**caktım :)
Hemen sıcak suyun deryasına kaptırdım kendimi, burada sıcak suyun altında senelerce yatabilirdim.
Son anda kendime geldim , duştan çıktığımda saat 09:40 geçiyordu ve benim hazırlanmam için tam 20 dakikam vardı . Hemen kısa paçalı dar pantolonlu giydim. Üzerine Kardelenin aldığı swerti geçirdim .
Allahım bu kız iyi olmakla beraber benim dilimden anlıyordu.
Saçlarım uzun ve dalgalıydı fön çekmem zaman alabilirdi.
O yüzden hemen bir şapka taktım zaten dışarıda kim bilir kaç derece soğuk vardı bide onunla uğraşamazdım .
Köy dediğime bakmayın bildiğiniz köylerden değil küçükte olsa içinde zaman geçirebilecegimiz bir AVM vardı onun önünde arkadaşlarımı bekledim çoktan gelmiştim :)
Ancak beklemeyi hiç sevmiyorum . Her neyse zaten kırk yılda bir buluşuyorduk, bi kaç kez göz ardı edebilirdim diye umuyorum .
Herkez yavaş yavaş gelmeye başladı . 10:00 da herkez toplanma yerindeydi 
Ancak sadece Erkan yoktu.
Erkanla sürekli görüşürüm aynı okuldayız sonuçta .
Son anda dikkat etmişim. Aradım iki dakikaya yanınızdayız dedi ve kapattı.
Tek gelecekti oysaki bekledim ve bir kaç dakika içinde geldiiilleer . Aman Allahım bu neydi Erkan resmen gözümün önünden gitmişti . Ve yanındaki meleğe takıldı gözüm: sarı saçları kalçasına kadar geliyordu gözleri maviydi . Resmen Eşsek tepmişe dönmüştüm.
Dedevvvam edelimmi Erkan dedim inşallah dedi
Kız o sırada elini bana uzattı merhaba ben Kader dedi. :):):)
Bende Ahmet dedim ve devam ettik . Nereye gideceğimizi bilmiyoduk . Kader bir anda sinemaya gidelim dedi vizyonda güzel filmler var dedi
Hayır deme ihtimalimiz yoktu herkezi benim gibi büyülemişti.
Kardelen beni cimcikledi şşş seni kimseye vermem
Böyle kardeş zor hayatta dedi .
Sarıldım seviyordum bu kızı ya omzuna attım kolumu yürümeye devam ettik .
Sinamaya gidiyorduk zorundaymışcasına .
Araba bekliyoduk durağa varmıştık .
Kardelen üşüyorum lan dedi. Aynı anda Kaderde  üşüdüm sanki dedi bende kollarımı kaldırdım ve ikisininde omuzladım . Erkan : Ahmett dedi sert bir ses tonuyla ve Kaderi geri çekti . Şaşırdım doğrusunu söylemek gerekirse . Kardelende iyice sarıldı bana. Kanka birazdan nefes darlığından ölücem dedim .:)
Korkma bisey olmaz dedi
Erkan biz gelmiyoruz dedi , saçmalama Erkan yürü dedim . Kes dedi , amacı neydi ?
Beni bir müddet arama Ahmet dedi .

Fakir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin