Ma este megismerhetem anyám új barátját, aki elmondása szerint mindössze 21 évvel fiatalabb nála. Hurrá.
-Mi lenne ha felöltöznél és indulhatnánk már Aurora?- kérdezte anyám.
-Mi lenne ha nem okoskodnál folyton?- na igen, szokásomhoz híven kedves voltam.
Az utóbbi időben anyám egyre gyerekesebben viselkedett, olyan volt, mint egy tinédzser.
Hosszú autó út után megérkeztünk London egyik külvárosi családi házába. Családi ház? Hatalmas luxus ház volt, tuti valami gazdag palit szedett össze magának anyám. Anya előre ment, becsöngetett és a barátja, Harry kinyitotta az ajtót nekünk.-Helló Harry vagyok!- mosolygott rám. Be kell vallanom egy angyal állt velünk szemben. Csodálatos mosolya, édes gödröcskéje, zöld szeme és olyan göndör haja volt, amit más helyzetben szívesen fogdosnék. Te jó ég Ő anyám palija.. hűtsd le magad Aurora. A vacsora pocsék volt, a hús sótlan, a leves túl sós, egy szóval szar volt. Anyámék a kanapén hemperegtek (fúj) amikor kimentem dohányozni a teraszra. Két kezet éreztem a csípőmön, amikor ilyedtemben eldobtam a cigarettám és kisebb sikoly szökött ki ajkaimon. Megfordultam és Harry volt velem szemben.
-Harry te mit keresel itt? - kérdeztem.Meghoztam az első részt. Remélem tetszett💕
YOU ARE READING
Strong /h.s/
FanfictionA legnagyobb félelmem bekövetkezett. Elveszítettem Őt, akit mindennél jobban szerettem. Wallpaper made by c-diddy