1.kapitola

38 4 2
                                    

Shawn Mendes - Mercy
Kdyby jste chtěli najít člověka, který má život jeden velký stereotyp, najdete Thea Harrise.
Theo žil svůj stereotypní život už 16 let a nedokázal si představit, že by se ho měl vzdát .
Líbila se mu představa, že ví dopodrobna, co bude další den následovat.
Říkáte si, že na tomto člověku nemůže být nic zvláštního, ale ono bylo. Na Theovi byla spousta zvláštností, které ale byly skryté hluboko uvnitř něho.
On sám o nich zatím moc nevěděl. Theo měl jen jednu neobvyklou zálibu. Tou zálibou byla noc, ale o tom až později.
Dnes je třetího ledna a Theovi se život změní o 360 stupňů. Teda on o tom zatím ještě nic neví.

Vše začalo na vlakovém nádraží, kde Theo nastupoval skoro každé ráno v sedm patnáct do školy, tedy kromě víkendů, svátků a nebo nemoci. Theo nastoupil do vlaku, kde si sedl do svého obvyklého kupé, v němž začal hledat svůj skicák. Když v tu chvíli do kupé vstoupila zcela neznámá dívka, která hned upoutala Theovu pozornost .
,,Máte tu volno?" zeptala se medovým hlasem a rukou si prohrábla hnědé vlasy .
,,Eeee," Toto jediné ze sebe Theo vypustil.
,,Takže ne?" zeptala se dívka zmateně.
,,Ano mám tu volno." řekl nervózně a pohlédl na svoji minulou kresbu. Byla to noční obloha překvapivě.
Předtím než začal kreslit pohlédl na dívku s hnědými vlasy, která si sedla vedle něj a se sluchátky v uších pozorovala ranní krajinu. Nebyla jenom hezká, ale byla také neuvěřitelně sexy. Bylo na ní něco nepopsatelně krásného a to Thea fascinovalo, přitahovalo.
V tu chvíli vybočil ze svého stereotypu a udělal věc, kterou ještě nikdy neudělal. Nedokončil kresbu, začal totiž novou.
Začal kreslit onu záhadnou dívku.
Nakreslil její velké oči, rudé rty a když si začal hrát s jejími vlasy, vlak dojel na místo. Theo zavřel skicář a dal jej do batohu plného učení do školy. V hlavě přemýšlel, jak se záhadná dívka asi jmenuje.
Tipoval by něco tradičního jako Annie, Sarah a nebo Grace. Když zvedl hlavu a otevřel pusu,aby se dívky zeptal, tak bylo pozdě záhadná dívka byla totiž pryč.
,,Do hajzlu!" zanadával si nahlas. Popadl bundu, batoh, když v tu chvíli jeho oči něco zaměřili, byl to prsten. Obyčejný prstýnek ze zeleným kamínkem. Ve špercích se nevyznal, ale tipoval, že nebude za pár drobných.

Když Theo došel do školy spatřil hned své dva nejlepší kamarády. Alexe a Freda, kterému ale nikdo neřekl jinak než Mozarte, protože jeho hudební talent byl na veliké výši.
Theo  nemohl přestat přemýšlet nad tajemnou dívku a nad záhadou, jak se tajemná dívka jmenuje.
Monica? Jackie? Fray?
,,Co na to říkáš Theo ?" Bouchl Alex Thea, který byl myšlenkami jinde.
,,Skvělý, moc skvělý..." zamumlal Theo Harris a zahmatal v kapse bundy, jestli tam pořád je ten prsten se zeleným kamínkem.
,,Cože ty si myslíš, že je to skvělý?" řekl Alex zvýšeným hlasem a zmateným obličejem.
,,Dobře tak tedy není. Hlavně v klidu ." řekl Theo a zmáčkl prsten ve své kapse.
,,O čem jsme mluvili?" zeptal se Thea Fred, řečený Mozart.
,, Ehmm o fotbale?" tipl si Theo a v tu chvíli dostal ránu do ramene.
,,On není necitelný, on je jenom debil." zasmál se Mozart.
,,Tak co se tedy děje ?" zeptal se Theo a zabočil ke své skříňce, kde měl schované učebnice na další hodinu, která patřila k jeho oblíbeným.

,,Ahoj Theo!" pozdravila blonďatá dívka s úsměvem, který vypadal, jak z reklamy na zubní pastu.
,,Ahoj Maggie!" řekl Theo a oplatil jí lehký úsměv.
,,Ušlo mi něco?" zeptal se pobaveně a zároveň zmateně Mozart. Maggie Princnová byla Mozartova tajná láska už od mateřské školky, jenomže to mělo jeden háček. Mozart to nikdy nikomu neřekl.
,,Odkud se vy dva znáte?" pustil se do debaty Alex.
,,Z kroužku pro fotografy, kde jsem byl o zimních prázdninách." odbyl je Theo rychlou odpovědí a otevřel dveře od třídy, kde měli hodinu psychologie s panem učitelem Greenem, který byl zároveň jejich třídním učitelem.
Pan učitel Green ale nepřišel sám. Přišla s ním do třídy také nová studentka, která nebyla nikdo jiný než ta krásná dívka z vlaku.
,,Třído, chtěl bych vám někoho představit. Tady tato mladá dívka je vaše nová spolužačka Veronica Davisová."
Theovi spadla čelist. Byla to ona.  si sedla do jediné volné lavice. Do lavice, která byla za Theem.
,,Ahoj!" pozdravila Thea, který pořád jen tupě zíral, náhle zrudnul a začal v kapse hledat prstýnek.
Veronica si sedla do lavice, pozorně poslouchala pana učitele Greena a přitom celému okolí věnovala nádherné úsměvy.
,,Ehm Veronico?" zašeptal Theo,jenomže ta ho neslyšela.
,,Pane Harrisne, máte něco na srdci? Nemusíte to šeptat po třídě, ale můžete to říct nahlas." řekl učitel Green vážně. Tak vážně, že na jeho obličeji vyskočila velká žíla.
,,Nic." řekl tiše Theo, učitel pokračoval ve výuce a Theo vytáhl skicář. Začal kreslit kresbu z vlaku. Začal kreslit Veronicu.
Když Theo dokreslil poslední detaily Veronica zmizela.
,,Zase!" řekl si pro sebe  naštvaně. Jediné, co si přál bylo najít Veronicu

Theo se snažil promluvit na Veronicu celý den, jenomže ta se mu furt ztrácela, jediná jeho naděje byl vlak, jenomže tam nenastoupila.

Navěky ve hvězdáchKde žijí příběhy. Začni objevovat