' Oprostaj '

17 1 1
                                    



' ...Bilo je to lijepo dok je trajalo, ali ništa ne traje vječno.

Svemu jednom dođe kraj.

I sreći i tuzi i bolu. Ponekad dobiješ nagon sreće da ne znas 'dje se nalaziš a onda tuga te slomi.

Zapamti dušo, neko ce uvjek biti tu da te sputava, a ti posle svakog pada ustani i digni se visoko. Oni nisu tvoj nivo. Zapamti dušo, korjen nikada ne ide daleko od stabla. Jednom ćeš me pronaći. Zapravo ne mene, nego pravu sebe. Nikada nisam bila dovoljno dobra. Nisam bila hrabra da se okomim protiv zla pa sam posustala. Znala sam da su nam prerezane kočnice, ali ništa nisam poduzela. Bila sam spremna izbiti sve osim tebe. Tebe ne mogu izgubiti.

Zapamti jednu stvar dušo, koža je izrezbarena pomoću tvoje duše, a dusa je živa radi tvojih djela.

Zapamti, uvjek budi školjka među stotinu bisera.

I zapamti, onaj ko te voli voli te zbog tebe i ne postoji drugi razlog.

Nikad se nemoj predati, bori se za sebe. Zapamti izgubljeno je samo ono za sto se nisi borila. I zaboravljeno je ono za sto se nisi trudila.

I nikad nemoj zaboraviti jednu stvar dušo, koliko god bilo teško ustani ponovno. Ne stiče se iskustvo padovima nego novim ustajanjima.'
-bile su to posljednje rijeci gospođe Iskre Kraljević, prije nego li je svoju malenu kćerku Anastasiju izbacila kroz prozor. Zatim se naslonila na rame svog muža gospodina Henrija Kraljevica, i desilo se sto je i očekivala. Henri je pokusao kočiti ali naravno nije mogao. Tada se začula glasana škripa guma, i nastao je potpuni mrak.

--------

Hejj ljudi! 😊
Ovo bi trebao biti početak moje price 'Princeza Anastasija.'
Naravno prica je puna zapleta i raspleta.Iskreno se nadam da ćete ostaviti bar neki iskreni komentar ili kritiku. Prihvatit cu bas sve ono sto mi napišete na osovu prvog djela price. Vjerujte bilo bi mi drago kada bi mi napisali da li je ovakav nacin pisanja dobar, da li sam unijela dovoljno emocije. Naravno ne mozete puno toga reci na pocetku ali bar mozete dati neki savjet. To bi meni kao nekom početniku znacilo bi mnogo.

Hvala na čitanju.

Ranjeni_orao

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Princeza AnastasijaWhere stories live. Discover now