6. Bölüm

174 29 6
                                    

Melanie

Melanie bu sabah uyandığında mutluydu. Bugün Jack ile buluşacaklardı. Onu görecekti. Tanıyacaktı. Şimdiden heyecanlanmıştı.

İşlerini hallettikten sonra telefonunu eline aldı ve dışarı çıktı. Kurabiye dükkanı ona yakındı. Böylece çok sürmeden dükkana vardı.

Bir masa seçip oturdu. Jack'i beklemeye başladı. Geleceğini umut ediyordu.

Biraz zaman geçmişti, ama Jack hâlâ gelmemişti. Melanie endişelenmeye başlamıştı.

Troye

Troye, çok pişmandı. Aniden ona buluşmayı teklif etmişti ama şimdi de gitmek istemiyordu. Kendinden nefret etti. Melanie hayal kırıklığına uğrayacaktı. O uğratacaktı.

Dışarı çıktı ve kurabiye dükkanına doğru gitmeye başladı. Ne yapacağını bilmeden.

Dükkana vardı ve camından bakıp etrafı izledi. Melanie'yi gördüğünde, gözleri dolmuştu. Yüzünde hafif bir endişe vardı Melanie'nin.

Troye, içeri girmedi. Dükkandan uzaklaştı. Çok kötü hissediyordu. Melanie'yi daha fazla izleyemedi.

Melanie

Jack'in gelmeyeceğini anlamıştı Melanie. Dükkandan çıktı ve Jack'e mesaj attı.

Melanie: Jack, seni bekliyorum. Nerdesin?

Troye, mesajı gördüğünde cevap veremedi.

Melanie: Gelmeyecesin değil mi?

Melanie: GELMEYECEKSİN

Melanie: BOŞUNA ÜMİTLENDİRDİN. BOŞUNA HEVESLENDİRDİN.

Melanie: BENİ OYNAYABİLECEĞİN BİR OYUNCAK MI SANIYORSUN?

Melanie daha fazla mesaj yazmadı. Ağlamaya başladı. Koşuyordu. Nereye gittiğini bilmeden koşuyordu Melanie.

Sonunda bir banka oturdu ve derin bir nefes aldı. Hâlâ ağlıyordu. Bir süre sonra gözyaşlarını sildi ve evine gitti. Odasına çıktı ve etrafına bakındı. Oyuncak ayısını yere fırlattı. Sinirlenmişti. Çok fazla.

**

Mad Hatter // TroymelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin