# İLK_OKUL_GÜNÜ #

35 4 6
                                    

   Merhaba ben Sarp. Bir sene daha bitmiş yeni bir yıl başlamıştı. Lise 3 öğrencisiydim. Bugün ilk gündü okul başlıyordu.

   Okula dolmuşla gidip geliyordum. Sınıfım 11/B idi.Okula girdiğimde bahçede az kişi vardı.Sınıfa girdiğimde sınıf bomboştu.Hemen en ön sıraya oturdum.Öğretmen masasının çaprazında oturuyordum.Sınıfa iki kız girdi.Durup bana baktılar ve sonra benim arkamdaki sıraya oturup fısır fısır konuşmaya başladılar. Sınıfa bir erkek girdi, önümde durup öğretmen masasının önündeki sıraya oturdu.Sınıf tamamen dolmuştu ancak ben hala tek oturuyordum.Sınıfa bir erkek daha geldi ve hemen bana baktı.Önüme gelip yanında oturabilir miyim? diye sordu. Çoçuğa biraz bakıp evet dedim. Bana teşekkür etti ve yanıma oturdu.   Adının Mert olduğunu söyledi ve ismimi sordu.Bende Sarp dedim. Sonra da tanıştığımıza memnun oldum dedim. Öğretmen geldi tanışma faslına falan geçtik. Sonra hocalar ders işlemedi ve konuşmamıza izin verdiler. Ben Merte sohbet edelim dedim ve konuşmaya başladık. 1. ders bitmişti tenefüste kantine inmemiştim çünkü toktum. Bahçede dolaşırken bir kız yanıma gelip tanışmak istediğini söyledi.Tamam dedim ve konuşmaya başladık . Kızın ismini sordum. Adı Elifmiş. Bana ismimi sordu bende Sarp dedim.  Sonra konuşmya başladık. Teneffüs boyunca konuştuk. Meğersem kız bizim sınıftaymış. Kızı Merte gösterdim ve anlattım. Derste hocayla biraz sohbet ettik  sonra yine kendi aramızda konuşmaya başladık.  Arkamızda oturan iki kız bizi dürtüp tanışmak istediklerini söylediler. Biz Mertle tamam diyip konuşmaya başladık. Konuşurken zamanın nasıl geçtiğini anlamadık.  Teneffüste kantine giidip bir döner ve ayran aldım. Dönerimden bir lokma alacaktımki bir çocuk bana seslendi. Bana Elifin yanında bir daha dolaşma dedi. Ben hiçbir şey söylemeden banka geri dönüş yapıyordumki çocuk benim sırtıma bir yumruk attı. Dönerimi ve ayranımı banka bırakıp, çocuğa doğru koşarak bir yumruk attım. Çocuk sersemleyip yere düştü. O ayağa kalkıp bana vuracaktıki bir yumruk daha indirdim ve çocuk bayıldı. Herkes buraya toplanmıştı. Müdür geldi ve beni odasına aldı.  İçerde bana çok fazla disiplin cezası aldığımı ve okulun ilk gününde okuldan atılacağımı söyledi ve azarladı. Ben müdüre hiç konuşmadan bakıyordum.  Bana çantamı toplayıp okuldan çıkmanı söyledi. Müdürün odasından çıkıp sınıfa gittim. Sınıftan çantamı alıp okul bahçesine çıktım. Herkes bana bakıyordu. Okuldan çıkıp dolmuş durağına doğru ilerledim. Durakta oturup dolmuşu beklemeye başladım. Dolmuşa binip eve yakın bir durakta inip eve girdim. Annem beni görünce şaşırdı çünkü okul çıkış saatinden önce eve gelmiştim. Annem bana bakıyordu. Odama girip çantamı yerine bıraktıktan sonra kıyafetlerimi değiştirdim. Oturma odasına indiğimde annem koltukta oturmuş bekliyordu. Annemin yanına oturdum. Annem bana neden bu kadar erken geldiğimi sordu. Annemin omzuna kafamı koyup durdum. Annem bana yine aynı soruyu sordu. Annemin karşısına oturup herşeyi anlattım. Annem benim için çok üzülüyordu. Çünkü çok fazla disiplin cezası felan aldığımı biliyordu. Annem beni çok seviyordu ama çok üzgündü. Annem bir anda bir kriz geçirdi ve bayıldı. Hemen anneme ilk yardım yapıp 112 yi aradım. Ambulans geldiğinde annem hala baygındı. Ambulans görevlileri annemi sedyeye yatırıp ambulansa taşıdılar. Ambulansa bende binmiştim. Hastaneye varana kadar anneme ilk yardım yaptılar. Hasteneye varınca annemi yoğun bakıma aldılar. Annem hala baygındı. Ölmesinden çok korkuyordum. Eğer annem ölürse tek kalırdım çünkü annem ve babam boşanmıştı. Annemi bütün gün bekledim. Bir doktor geldi ve yoğun bakıma girdi. Doktor yaklaşık yarım saat içerde durduktan sonra Dışarı çıktı. Doktor yanımdan geçerken durdurup annemin durumunu sordum. Doktor bana hastanın durumunun ciddiyetini koruduğunu söyledi. Sandalyeye oturup  bekledim. Bu sefer başka bir doktor geldi ve içeri girdi doktor çıkınca ne oldu anneme diye bağırdım. Doktor annemin kalp krizi geçirdiğini söyledi. Bir anda ağlamaya başladım. Kafamı cama yaslamış anneme bakıyordum. Daha fazla duramadım ve eve gittim. Ee girdiğimde hemen odama gidip yatağa uzandım. Annemi düşünüyordum. Biraz rahatlamak için telefonumdan müzik açtım. Çok yorgundum uzun bir süre müzik dinledikten sonra yataktan kalktım. Kendime yemek hazırlayıp yemek yedim. Saat 11:55 ti sofrayı toplayıp yatağıma uzandım. Bir türlü uyuyamadım. Derin bir nefes alarak uykuya daldım.






Evet arkadaşlar bu bölümüm bu kadar umarım beğenmişsinizdir.

Hedef : 5 vote+5 yorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GENÇ BİR ERKEĞİN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin