2. BÖLÜM

160 14 4
                                    

Okula giderken en yakın arkadaşım Cody ile karşılaştım. Yine kaykay ile okula gidiyordu. Sırtına şakayla karışık vurdum.

"Naber toprak adam"

"İyi"

"Liza ile nasıl gidiyor ? "

Liza Cody'nin kız arkadaşı. Sarışın bir kız. Oldukça güzel ve okulda da popiler.

"Sanırım ondan ayrılacağım."

"Neden ?" diye sordum.

"Yürütemiyorum..Hem ilişki , hem futbol takımı , hem merkez.. Olmuyor."

"Peki öyleyse , sen bilirsin."

Okula vardığımızda Cody duraksadı. Etrafa bakındım.

"Ne oldu ?"

Gözleri yavaş yavaş doluyor ve sadece bir noktaya bakıyordu. Baktığı noktaya baktığımda şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım. Çünkü Cody'nin sevgilisi Liza köşede futbol takımından Jared ile öpüşüyordu. Cody yumruğunu sıktı , oraya gideceği sırada omzundan tuttum.

"Dur.."

"Neden ?"

"Değmez.."

Cody tekrar oraya baktı ve koşarak binaya girdi. Aynı sınıftaydık. Liza geldi ve Cody'nin yanına oturdu.Sonra elini Cody'nin yanağına götürdü.

"Çek elini" dedim sert ama kısık bir sesle.

Cody Liza'nın elini tutup sıranın üzerine koydu.

"Neler oluyor.."

"Jared öpüşürken söylemedi mi ?" dedim. Liza ağzı açık Cody 'e bakıyordu Cody kitabını alıp en arkaya geçti.

"Ondan uzak dursan iyi olur sürtük."

Ona kızgınca bakıyordum. Gözleri yavaş yavaş doluyordu. O sırada sınıfa Ashley girdi.

"Ed , Liza.. Ne oluyor ?"

"Hiçbirşey." dedim ve Cody'nin yanına gittim. Ashley'de geldi.

"Neler oluyor , Cody.. Neden ağlıyorsun ?"

"Liza bir sürtük" dedim sessizce.

"Ne yaptı ? "

"Bu sabah Ed ile onu Jared ile öpüşürken gördük."

" Jared mı ? O çocuk bana üç kere çıkma teklifi etmişti.."

"İkisinin de canı cehenneme" derken Cody gözlerini siliyordu.

" Sarah nerede kaldı.."

O sırada sınıfa öğretmen girdi. Ve derse başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEŞİNCİ ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin