5yrs later....
Sa mundo ng industriyang kanilang tinahak mahirap makaiwas sa mga tanong ng mga taong mapanghusga kayat napagpasyahan nilang magdesisyon ng ayon sa nararapat ngunit sa paglipas ng bawat araw, buwan at taon nanatili parin at patuloy na nananaig ang pag-ibig na kanilang nararamdaman.
January 20xxxxx
I'll be out of the country for 2 weeks starting on friday my band got invited on the grand opening of the famous Barbeque festival in Germany. Yael said in a tired voice.
Karylle: 2 weeks? I'm so inggit I also want to go in Germany hihi okay you look so tired 😐I have prepared you a medium rare steak would you want me to get it na lang here?
Yael: no it's okay I can manage , I think I just need a kiss from you 😊
He slowly walked towards Karylle until they stood face to face he smiled and closed the distance between them he was about to kiss his wife when when suddenly K sneezed.😅
Haaaaching...😷 sorry rhinitis attack again hug na lng kita para di kita mahawa. Karylle said
In his disappointment Yael just kissed his wife's forehead and went at the dining table.
Matapos naman maayos in karylle ang gamit ng kanyang mister na dadalhin niya papuntang Germany ng biglang sumilay ang nakakalong ngunit puno ng kasiyahang ngiti ng muli niyang maalala ang ganap dalawang linggo na ang nakararaan.
Flashbacks....
Anne: Vice I'm sorry I can't come with you nagtext si Erwann e si K na lang ayain mo I think she's free tonight 😊 cge Bye enjoy ViceRylle😉😁(beso)
After he talked to Anne, Vice was about to go to K's DR when someone grab him.