Rüya Arıkan... Hayatın türlü yüzünü daha bebekken görmüş talihsiz kız. Bununla beraber türlü belaların onu bulduğu gibi ,cesur davranarak tüm zorluklara göğüs geren o güçlü kız...
Annesi daha o bebekken beşiğinde terk edip gitmiş, babası daha 5 yaşındayken bir kazaya kurban gitmişti. Hayatı boyunca bulunduğu her yerde dışlanmış, arkadaşları tarafından türlü küçümsenmelere mâruz kalmıştı.
Ama hayatın tüm gerçekleri yüzüne çarptığı zaman 12 yaşındaki küçük, cılız, çelimsiz , ezik kız olmadığını fark etti Rüya. Tabii ki can yoldaşı 3 arkadaşı sayesinde... Kötü bir kabustan uyanarak yerine yeni bir Rüya Arıkan doğmuştu o umut dolu küllerinden...
Elbette karşısına türlü engeller çıkmıştı ama kendine inanarak cesurca onları da atlatmıştı.
Önce hayatı değişti. Sonra kendini kaybetmiş benliği... Kendine bembeyaz , umut dolu bir sayfa açmıştı. Bir de babasının katilini bulmak vardı. Son günlerde farkettiği bir gercekle babasının bir kazaya değil ,bir katliama kurban olduğunu öğrendi. Ve o kötülüğü yapanların intikamını almak istedi.
Tabi nerden bilebilirdi ki kaderin acımasız oyunuyla intikam yolundayken kalbini acımasız bir adama kaptıracağını...
Beraberinde hayatın araya kader cilvelerini sokarak bu iki gencin bir bedende can bulduğunu açıkça göstermesi gibi. Araya aşık olmayı hesaba katmayan Rüya bu olanlar karşısında kendini aşkın dipsiz kuyularında bulunca hayatın akışına kendini kaptırmaya karar verdi.Belli olmazdı zaten hayatın bu iki gencin karşısına getirecekleri ... Ayrıca beklenip görülmesi gerek ...