KARMAŞA

34 2 1
                                    

mert olaylari anlamaya calisiyordu. sonra aşağı indi kahvaltiya oturdu annesi ayni sekilde yine işe gitti. mertte ondan sonra evden çıktı. okula gidince emre ve ece ile konuşarak olayları anlatti. sonra okul sonrasi emreyle birlikte eve geldiler oturup yemek hazırladılar ve film açıp yemek yerlerken ece aradi ve haberleri ac dedi ve actilar haberlerde onlarin kaza yaptigi yerde bi araba kaza yapmis ve arabada 4 kisi varmis 3u arabada 1i ise ormanda ölü bulunmuş emre ve mert olaydan korkmuşlardı ve sabah ilk is okuldan sonra olay yerine gittiler ve olaylar mertin gordugu ruyada yasananlarin aynisi olmustu olay yerinnde mert bunu gorunce bu kisilerin ailelerini arayip bulur ve hepsiyle tek tek konusur o gunun sabaginda ne oldu diye arabayi suren çocuğun evine giderken arabada birden uykuya dalar ve birden uyanir ve yine evdedir alarm calar artik bıkmıştır ve birden kaza aklina gelir ve hemen arabayi alip evden cikar ve kazanin oldugu yere gider ve kazayi önlemek ıçin bekler araba bi süre sonra gelir ve mert arabanın önünü keser bekletir sonra kamyonetin geçtiğini görünce yolu acar ve eve döner annesi evdedir ve merte neden kactigini evden acele ile çıktığını sorar ve bir cevap alamaz ve merte ceza verir evdenn bir hafta disari cikmak yok der sonra o günün aksami haberlerde birinin öldügunu görür bu arabadaki sürücünün yaninda oturan cocuktur ve köprüden düşerek öldüğünü okur neden oldugunu anlamaya calisirken bu olaylari emreye tekrar anlatir ama emre ona inanmaz ve dalga gectigini dusunur mert ise ona yardim edicek birini arar ve ece sevgilisi aklina gelir onu eve cagirir ve olaylarin tamamini hic atlamadan anlatir ece basta korksada sonnunda inanır ve mert bu sirada internetten bunun neden oldugunu yada baska kimsenin basina gelmis mi gelmemis mi arastiriken bir ölüm haberi daha görür bu ise arka koltuk taki kızdır buda evden okula giderken yolda bir insaattan bir parca demirin firlayip göğsüne saplanmasiyla ölmüştür bu olaylardan bazilarinin oldugunu internette gormus...

DEVAM EDICEK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PARANOYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin