İlk Aşk

19 1 0
                                    

Ben geçen sene okulumu değiştirdim yeni okulumda yeni arkadaşlar yeni aşklar başladı.Muhammet'i gördüm ve gördüğüm gibi aşık oldum.Yeşil gözlerine aşık oldum.Benim geldiğim sene okula bir kız daha geldi başka bir kız çok güzeldi adı,Elif. ilk başta birbirimizden nefret ediyoduk sonra sonra samimi olduk baya ve Muhammet'le çıktığını ögrendim çok uzuldum çok ama sonra sonra alistim bu duruma 2.donem ciktik ama oncelikle sunu anlatmak istiyorum biz 4kisi olarak takiliriz genelde,ben merve,duru ve sevval sevval tam bir kasardi veriyodu neden boyle bir arkadaslik yapiyordum bende bilmiyorum ama sanirim sadece merve icin neyse ben mervenin onunla arkadas olmasini istemiyodum cunku onu etkiliyordu tabi merve onun gibi vermiyordu sadece kotu etkiliyordu ve bir aksam mesaj atti "Ben sevvalden uzak durmak istiyorum"diye ben cok mutlu oldum anlatamam.

Duru,okuldaki ilk arkadasimdi oda benimle ayni sene gelmisti hep yanimdaydi ama o sevvali secmisti.Kendisi bilir biz kendi yolumuza bakariz merveyle eskisinden daha yakin olduk.Artik onu kotu etkileyen biri yoktu aramiz cok iyidi. sonra ben muhammetle ciktim cok guzeldii tabi mutlulugum sadece 1gun surdu ayrildim elif zorladi cunku.Hemde tokat atmistim ayrilirken ne kadar zoruma gitti bir  bilseniz...

Zaman bana onu unutturdu.

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin