Imagine sa Zaynom
Ti i Zayn ste isli u istu skolu. Sve cure su imale po 2kile sminke na licu i ufurane, neki muskarci su cupali obrve i bili ufurani, a ti si bila normalna. Potajno si bila zaljubljena u Zayna ali nisi mu to priznala, bojala si se da ce te osramotit pred citavom skolom. Otisli ste na tjelesno, radili ste plesne pokrete. Naravno ti si bila najbolja kao i u ostalim predmetima. Profesor te zamolio da pokazes i drugima kako se to radi. Dosao je red na Zayna. On je znao plesat jako dobro. Profesor je to primjetio i rekao da stanete u centar sale a ostali oko vas i da pokazete plesne korake. Posto ste plesali valcer, morali ste se uhvatiti za ruke i priblizit se jedno drugom sto je vise moguce. Gledali ste se u oci. Krenuli ste se poljubit, kad je profesor rekao da ne treba vise da sad nastavite svi plesat. Ti si se odmakla od njega i spustila glavu jer si znala da ces se zacrvenit. Profesor je pozvao tebe i Zayna i pitao da li zelite da idete na takmicenje iz plesa. Pogledali ste se i odlucili da cete ic. Takmicenje ke bilo za 2 sedmice. I profesor je reko da morate svaki dan da vjezbate sto vise, da se vidjate kod kuca i da to vjezbate. Pristali ste i izasli iz kabineta. Dogovorili ste se da cete danas ic kod tebe u kucu da vjezbate, a sutra kod Zayna. Stalno cete mijenjati. Odma nakon nastave ste otisli i vjezbali. Vjezbali ste sa brzom i sporijom muzikom, sve vam je islo.... Dosao je i zadnji dan probe. Sto znaci da vam je sutra taknicenje. Bili ste kod tebe u kuci. Vjezbali ste obadva ritma jer ce i na takmicenju biti tako. Prvo ste plesali sporiju. Priblizili ste se jedno drugom i on te je posao poljubiti, ali si se ti odmakla.
Zayn"izvini...ovaj...nisam htio..."
Ti"ma sve okej samo...nisam spremna..."
Zayn"okej.."
Krenuli ste plesati uz brzi ritam. Dobro vam je islo dok ti nije zapela Zaynova noga i ti si pala. Zayn te je brzo podigao i panicno upita da li si dobro. Ti si se nasijala i rekla sa je sve oke, alj da bi bilo dobro da malo sjednes da se odmoris.
Zayn" nista ...onda idem ja...pa se vidimo sutra isp..."
Ti"ovaj...pa mozes ostat da odgledamo film, ako nemas nista u planu.."
Zayn"okej"
Dosao je i sjeo pored tebe. Nasli ste neki film, napravili kokice i gledali ga. "jel bas sad moro bit ovaj ljubavni film oooj" mislila si. Dok ste jeli kokice, ruke su vam se svako malo dodirivale nakon cega biste se nasmijali. Na filmu je bila scena kad su se dvoje ljubili. Ti si otisla do kuhinje. Zayn je dosao za tobom.
Zayn"zasto si otisla?"
Ti"um...nezz "
Zayn"okej..idem ja.."
Ti"vidimo se sutra ispred skole sutra"
Zayn" caoo"
Sutra je dosao trenutak kada ste nastupali. Prvo ste plesali brzo, sve ste super obavili, a kasnije spori. Kad ste zavrsili, ostali ste u istom polozaju kao i kad ste plesali samo sto ste sada stajali.
Zayn"jesil sada spremna?"
Ti"za sta" pravila si se da ne znas
Zayn te je lagano poljubio. Nisi se odvojola vec si nastavila. Kada se upalio mikrofon, odmakli ste se jer je to znacilo proglasenje pobjednika. Uhvatili ste se za ruke i cekali da proglase pobjednika.....vi ste pobijedili, profesor je bio ponosan na vas, a od tada ste postali par. Svi u skoli su pricali o vama...sve cure su bile ljubomorne na tebe...nakon nekoliko godina, dobili ste bebu i vjencali se.... Nadam se da ti vam svidja :)) Ako neko zeli imagine neka napise u komentar sa kime zeli i da klikne 'vote'.
YOU ARE READING
Imagine
FanfictionOvdje pisem imagine sa svima iz One Directiona. Ako neko zeli neka napise sa kime zeli, kakve (tragicne, sretne, romanticne...) :)