Hey merhaba !
İlk günden 5 vote 43 yorum ha dsjdksjds
Feci bir regl sancısıyla yazıyorum bu arada.Pamuk eller küçük yıldıza ulaşsın hani kxjkjx
#PrayForMe
Harrfect ve pezzvato ya ithafen <3<3
İyi okumalar...
Oldukça rahat olan koltuğa biraz daha gömüldüm.Çok pahalı bir araba olmalıydı...
Hala biraz başım
dönüyordu.Kendime yavaş yavaş geliyordum sanırım.İsmini bilmediğim güzel popolu -sanırım bir an önce ismini öğrenmem gereken-çocuğa baktım.Gözlerini yola dikmişti.
Oturuşumu dikleştirdim.
"Teşekkür ederim şey...-
"Harry."
İsmini öğrendiğim için üzgündüm.Poposuna iltifat edemeyecek olmak kötüydü.
"Teşekkür ederim Harry."
"Ve sende ?"
"April."
"O halde sorun değil April.İyi hissediyor musun ?"
"Midem biraz bulanıyor.Bir yerde durabilir misin ?"
"Ah..Pekala" dedikten sonra yolun kenarında durdu.
Arabadan inip biraz uzaklaştım.Dizimin acısını umursamamaya çalışıyordum.
Büyük bir ağacın arkasına eğilip midemde ne varsa boşalttım.
Kim sana bu kadar iç dedi ki aptal April ?
Geldiğim yoldan geri dönerek arabaya yürüdüm.Harry arabadan inmiş telefonuyla ilgileniyordu.Bu çocuk telefon bağımlısı falan olabilir miydi acaba ?
Yanına geldiğimi anlayınca elindeki ıslak mendil paketini bana uzattı.
"Teşekkür ederim Harry.Yardımın olmasa yarına sağ çıkamazdım sanırım."
"Yarına sağ çıkamaman için Zayn'in eline düşmen yeterli olurdu.Ne yazık ki fazla yufka yürekliyim."dedi gülerek
Tebessüm etmekle yetindim ve onu taklit ederek arabaya bindim.
"Evim bir alt sokaktaki sitede."
"Benim evime geliyorsun."
Şaşkınlıkla ağzımdan dökülen "Ha ? " sesine engel olamadım.
"Seni bu şekilde yalnız bırakamam.Dizinin haline baksana,kolundan bahsetmiyorum bile."
"Tanrım..Daha beni tanımıyorsun bile ?"dedim şüpheyle.
"Ne fark eder ki "dedi kısık bir sesle.
Harry;
Louis'ye geldiğimi belirten bir mesaj attıktan sonra arabadan inip çıkmasını bekledim.
Bu barda çalışıyordu ve işi bittikten sonra bana gelecekti.
"Hala yarım saatim var Harreh ."
mesajını görüp ofladım ve twitterda beni takip eden bir yeni kız olduğunu görüp gülümsedim.Hayır , kızları sadece oyuncak olarak gören biri değilim.Veya onlarla eğlenip kalplerini de kırmıyorum.
Çünkü ben babam gibi değildim , olmayacaktım da...
Gece eve gelip annemi ,ben ve kız kardeşimin gözünün önünde dövdüğü zamanları hatırladıkça ona olan öfkem daha da artıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be Mine//H.S.
Fanfiction"Eğer bunu yapmamız yanlışsa ; ben bu yanlışı yaptığım için mutluyum bebeğim." Tüm hakları Harry Styles'ın sebep olduğu her bir göz yaşımda saklıdır. Lots Of Love.