Arkadaşım şöyle bir düşün...
Ben bu hayata neden geldim. Bircoğumuz bu soruyu hiç düşünmemiştir.Yada çoğumuz gibi sen de Rabbime ibadet etmek için geldim demişsindir.Peki ibadetin ne olduğunu biliyor musun?Yoksa sen de herkes gibi namaz kılmak , oruç tutmak yada zekat vermek mi diyeceksin. Bunlar tabikide en büyük ibadetler. Ama en önemli ibadetlerden birini unutuyorsun. Bu ibadet ne dersen; Düşünmek.
Şimdi diyeceksin ki bu muydu? Yani bu kadar şey bunun için miydi?Ben zaten her gün düşünüyorum. Hayır arkadaşım sen düşünmüyorsun. Hiç şöyle bi akşam oturup 10 dakika öldükten sonra ne olacak,acaba islam doğru bir din mi?Bir yaratıcı var mı yada başka bir konu.Hiç düşünsün mü? Düşünmek acaba falanca dizide bu bölüm ne olcak , bilgisayar oyunun da buraya girersem ne olur yada sabahtan akşama ders çalışmak düşünmek değildir.Bu bölümden sonra otur bir konu üstünde bi 20 dakika düşün.Bak arkadaşım medya,Tv,vb. Şeyler insan beynini uyuşturuyor. Düşün altı yedi yaşında neler neler düşünürdün. Hayal edebiliyordun peki şimdi. Bir düşün en son ne zaman hayal kurdun. Bakın şimdi aranızdan biri ben hergün hayal kuruyorum der. Ama bunu söyleyenlerin çoğu hayal kurmak nedir,bilmez.Onların coğu hayal kurmanın acaba yarın okulda neler olacak veya şu elbiseyi giysem nasıl olur gibi şeyleri hayal kurmak zanneder. Peki hayal kurmak nedir?Isterseniz bu konuyu açıklayalım. Hayal kurmak düsündüğün şeyleri resmetmeye denir. Mesala kendinin bir padişah olduğunu düşün padişah taklitleri yap tarihi olayarı kendine uyarla. Biraz komik görüneceksin ama sana çok yararı olacak. Yada dünyanın en zengin insanı olduğunu düşün. Yapacağın şeyleri hayal et.Çok faydasını göreceksin. Bakın mantık sizi a noktasından n noktasına götürür hayal gücü ise her yere. Bu sözü hepiniz duymuşsunuzdur. Albert Einstein söylemiştir. En sevdiğimiz sözlerinden biridir. Bu bölmü şöyle noktalayalım:Şimdi ilerde ne olmak istediğinizi düşünün: kral,komutan,savaşçı,futbolcu...
Neler yapacağımızı hayal edin. Bu
10 dkkanızı bile almaz. Bunu yapın gerçekten size çok şey katacak.BU BÖLÜM BUKADARDI UMARIM SİZE BU FAYDAM OLUR!!!!!