Mi ez az egész??🐹🐹🐇🐇🇰🇷🇰🇷

131 8 4
                                    

Ravi szemszögéből:
Kora reggel a menedzser hyung már költőt minket,hogy ideje fel kelni de én még húzni akartam a ló bőrt. Túl korán volt nekem és csak az álmaimban tudtam abban a világban lenni ahol akár mennyi ehetek és aludhatok addig ameddig akarok. De ekkor eszembe jutott ,hogy egy hét és jön az éves szabadságunk vagyis 1 hónapig azt csinálunk amit akarunk ezzel a gondolattal másztam ki az ágyamból és szedtem elő magamnak valami viselhető és stílusos ruhát a szekrényemből.Amikor mentem a tükör elé megnézni magam megbotlottam és elestem,a sapkáimnak hála már kora reggel sikerült eltaknyolnom.De legalább nem kellett sapkát válogatnom felkaptam a fehér:Vixx feliratú sapkám a sima fehér polom és fekete nacim mellé majd egy joghurttal a konyhába leülve néztem a további négy tagal a tévét.
Semmi izgalmas majd reggeli után futva indultam a tánc terembe gyakorolni.
Ahogy beértem átvettem a cipőm és bementem majd a maknae társaságában kezdtem el nyújtani. Mikor ez megvolt és neki kezdtünk a gyakorlásnak megjelent ismét a menedzser hyung de most nem egyedül volt mellette volt egy kb nálam 2-3 centivel alacsonyabb srác,kapucni volt a fején ezért az arcát nem láttam de a lábaiból ítélve nem egy nádszál bár ennek örülök hisz jó néha látni valakit aki velem egy súlyban van.
A hyung beszélni kezdett:
-fiúk bemutatóm nektek a Vixx 6-odik tagját. Taekwoon bemutatóm neked a jövőbeli idol bandádat a Vixx-et.
Mondta a Hyung majd a Taekwoon nevezetű fiú levette a kapucnit a fejéről és egy kicsit pufisabb arcú velem egy idős vagy nálam egy ével kisebb fekete hajú és fekete szemű srác állt de nem az a sima ázsiai hanem inkább olyan más volt mint a többi nem tudom megmagyarázni de nem mosolygott és nem is mutatott érdeklődést irántunk olyan volt mintha a saját kis világában élne. Sorban mindenki oda ment hozzá és boldogan bemutatkozott neki.Előttem a Leader N időzött el vele és kérdezködött tőle persze  úgy, hogy mi ne halljuk. Mikor én jöttem oda léptem majd kezet nyújtottam neki ő kicsit félelemmel telve és picit remegve rázta meg majd végig néztem rajta*azta de jó pasi még pasi szemmel is * gondoltam magamba de mielőtt még valaki azt hinné meleg vagyok az téved 100%-ig Hetero vagyok.
Mikor elengedtem a kezét N azt mondta vigyem el a dormba had pakoljon le *yes ma tudok aludni *mivel N azt mondta ,hogy maradjak ott vele és segítsek berendezkedni. Mikor oda értünk felmentünk és a csomagjáit ami 6 bőröndböl állt az ajtó előtt becipeltük és az üres szobába vezettem.Akkor ezért volt ez a szóba eddig üres cikáztak ezek a mondatok a fejben .Annyi kérdésem lett volna de mégis csak csendben segítettem neki kipakolní a sok holmiját a szekrénybe*van ízlése ennek a Teakwoon-nak az biztos*mind csak divatos és szinre passzoló ruhái voltak és a cipői azok valami csodásak bar nekünk is ilyen cucaink vannak de minket style list öltöztet de ez a srác maga a divat ahogy láttom de a csapatnak már megvan a vizuálja szóval ő nem az lesz kíváncsi vagyok milyen szerepet fog elfoglalni meg  is kérdezem:
-Hé Taekwoon te milyen szerepet kapsz majd a bandába vagyis mi az erősséged?
-Hát a magassab és vékonyabb hangok éneklése.
Válaszolta kicsit rekedtesebb mély hangon a földet pásztázva.
Bár ha jobban megfigyelem kicsit magassab is a hangja az átlagos férfi hangtól kíváncsivá tett ,hogy hogyan énekel majd úgyis halani fogom nyugi.Mi van velem annyi mindenre vagyok kíváncsi vele kapcsolatban de haragudnom kellene rá hisz betolakodot a csapatunkban és az életünkbe.
Csendesen figyelem ahogyan felhúzta a fekete és bordó színű ágy takaróját és a párna huzatot is majd megkérdezte kicsit kíváncsibb de még mindig olyan Taekwoonos hangon ,hogy mit ennék erre rá vágtam ,hogy Ráment.Ezzel ő elvonult a konyhába én meg a szobámba aludni amíg készül a vacsi.Kb két órája aludhatam amikor N kezdett költeni ,hogy kész a vacsora én kimentem vele a szobából és a konyhában az asztalnál a helyemen landoltam de nem a szokásos N volt a tűzhely mellett hanem Taekwoon .Ja tényleg ő ma jött. hooo álljanak meg a lovak. Ő főzni is tud??0.0
Na jó nekem ez a srác egyre jobban be jön. Ravi miket beszélsz?? Csak haverok semmi más .
Kaja után mindenki sorban elment zuhanyozni. Előttem Taekwoon zuhanyzot majd egy szál törölközővel a derekán és felül a felső testét egy másik törölköző takarta de a kockák amik az edzet testére utaltak látszódtak de még ,hogy.
-Ravi mehetsz zuhanyozni.
-Rendben megyek feleltem a laptopombol felnézve rá.
-Am és lehet egy kérésem ha lehet szolits Leo-nak.
-Rendben Leo *mosolyogtam mint a tejbetök*
És ettől a naptól fogva én és Leo sokkal szorosabb kapcsolatot ápolunk.

Koszi ,hogy el olvastad az első rész nem lett olyan hosszú csak 700 szó de ígérem a következő részben beindulnak a dolgok ígérem sokkal izgalmasabb lesz.
Véleményeket várok kommentben.😍😍

A Csillagok KözöttWhere stories live. Discover now