Ravi szemszögéből:
Reggel sietős léptekkel keltem fel és költötem Leo-t aki nem volt hajlandó kimászni az ágyból ezért hagytam még lustulni.Neki áltam rendet rakni hisz a többiek ma jönnek vissza a dormba.
Mikor végeztem az én szobámal és a konyhával bementem újra Leo szobájába de amit ott fogadott nagyon meglepet.Leo az alatt az idő alatt amíg én rendet tettem a konyhában és a szobámban amiben az elmúlt hónapban nagyon nem jártam ő addigra kitakarította a szobáját és most meg vissza feküdt és aludt.
kuncogva simogatni kezdtem a gyönyörű göndör fürtjeit.
Majd mikor ezt abba hagytam nyomtam egy puszit a homlokára és elmentem át öltözni és zuhanyozni.
Leo szemszögéből:
Ravi mikor a tincseimet simogatta azt imádtam de nem akartam felkelni. Mikor elment zuhanyozni felültem az ágyba és csak néztem magam elé kómásan.
Egy hónap telt el és ma mindenki haza jön.Túl hamar voltam boldog.Ravi biztosan nem szeretné ezt velük közölni,hogy újabban elég közeli kapcsolatot ápolunk. Szorító érzés van a szívemben. Mi lesz ezek után? Biztos eltávolodunk majd pedig végül azon kapjuk magunkat ,hogy szákítunk és Ravi újra megtalálja a boldogságot de most nem velem hanem egy lánnyal. Aaaa miket beszélek !!!hülyeség az egész ilyen nem történhet.
Miután ezekel a gondolatokkal mostmár felkeltem át öltöztem és készítettem minden tagnak kaját. Imádom amikor mind a hat tagnak főzhetek nagyon jó érzés látni az arcukon a hálát és a boldogságot. Miután ezzel kész voltam Ravi puszijait éreztem a nyakamon ahogyan át ölelte a derekam az volt a világon a legjobb érzés.Csak álltunk ott és élvezztük,hogy még egy kicsit együtt tölthetjük az időnket kb 15 perce álltunk ott és én pedig egy pillanatban úgy éreztem elsírom magam de ezt a kényelmetlen helyzetet a csengő zavarta meg. Azzonal el is mentem ajtót nyitni de az utolsó pillanatban még töröltem a szemem is majd ahogy kinyitottam az ajtót egy maknae landolt a nyakamba én nevetve vissza öleltem majd be kísértem a szobájába ahol Ravi-t is meg ölelgette.Miután beszélgetünk kicsit újra csengettem és én ajtót nyitottam. Most N és Hongbin állt az ajtóban mind a ketten mosolyogtak majd ők is jó erősen megölelgetek mindenkit.
Ravi szemszögéből:
Mindenki boldogan mesélte, hogy a vakációban miket csinált. Én is meséltem ,hogy Leoval dolgoztunk egy csomót és ismerkedtünk.
Leo eközben fel szolgálta a majdnem svéd asztalt amit még a reggel készített.Miközben ettünk azon gondolkodtam, hogy ezek után mi lesz velem és Leoval?
Nem akartam szakítani de el sem akartam hidegülni tőle. A fenébe miért nem tudom felvállalni mások előtt ,hogy szeretem? Ja persze mert idol vagyok 😒😒.
Miután ettünk mondtam én el mosogatok és addig mindenki pihenjen de Leo-t megkértem maradjon ott velem mert szeretnék beszélni vele.
-Leo,szerintem tartsunk szünetet csak addig amíg majd valami megoldást találunk a problémára.
*mondtam sóhajtva*
-Igen egyet értek hyung tartsunk szünetet*suttogta majd elhagyta a konyhát*
Ezt most jól elbasztad Ravi😓😥
Leo szemszögéből:
A fenébe tudtam ,hogy ez lesz.
Idegesen rohantam be a szobámba amiben most Hongbin ült szerintem észre vette ,hogy beléptem mert elszakadt a laptól amire éppen a szobámból látható kilátást rajzolta .Én egy szó nélkül ledobtam magam az ágyamra és próbáltam nem sírni .Mikor annyira lenyugodtam neki áltam szöveget írni igen néha nekem is megy nem olyan jól mint Ravi-nak de megy."igeon beautiful lie nae majimak geojitmal Jugeul mankeum apado neoreul wihae nan gamyeon soge nareul gamchune....."és ez a dalszöveg írását kb hajnalban hagytam abba és aludtam el.Másnap első dolgom az volt,hogy elinduljak a többiekkel a tánc terembe próbálni.
Az nap nem beszéltem külön senkivel ha valamit mondtak akkor csak bólogattam vagy csak hümmögtem.
N szemszögéből (ez nagyon ritka lesz)
Oda mentem Ravi-hoz amikor pihentünk és leültem mellé:
-Ravi,mit mondtál tegnap Leo-nak? Nem hajlandó egész nap beszélni és csak hümmög és bólogat(😂😂😂mikor írtam ezt én is hümmögtem)
-Semmit nem mondtam neki.
-Oké Ravi de ha valamelyik tagnak baja esik megölek 😉
És ezzel a mondtal vissza mentem a többiekhez.
Ravi szemszögéből:
Egész nem Leo került engem és nem is nézett rám bár megértem hisz most én sem beszélnek ezek után magammal.
1 héttel később:
Leo szemszögéből:
Már megszoktam, hogy nem beszélgetek Ravival újabban csak a munkára koncentrálok.Ma pl fellépésünk lesz kíváncsi vagyok milyen lesz.
Az errort adtuk elő és a love equationt.Utánunk a Got7 volt soron őszintén elképesztő banda a Got7 de szerintem a legjobb tag az Jackson.
A koncert után azt mondták mindenki maradjon ott így hát amíg várakoztunk bemutatkoztunk mindenkinek és megismerkedtünk.
-Szia Jackson vagyok *nyújtott nekem kezett*
-Szia én Leo *fogtam vele kezet majd meg érkezett Mark is*
Megfogta Jackson kezét mikor egy picit már távolabb voltak és a hatánál át ölelte. Ravi is látta a jelenetet de még egy lépést sem tett felém így hát én rá sem nézve hagytam el a backstaget és mentem beszélgetni a csapat többi tagjával is.
Mérges voltam rá de nem kiabáltam vele és nem is voltam kíváncsi rá.
Elég legyen nem is érdekel többé ha elfelejtett akkor én is ezt fogom tenni de még mennyire. Többé nekem nem az a Ravi aki abban az egy hónapban volt mostmár csak egy csapat tag a szememben.Koszi,hogy el olvastad ha tetszett nyomj egy vote-t és ne menj el komment nélkül semmi képen sem :* Hamarosan új rész és készülök két új könyvel is.😀☺😊😉
KAMU SEDANG MEMBACA
A Csillagok Között
Fiksi PenggemarSziasztok Ma egy kis Vixx LR fanfictional jöttem . Előre felkészítek mindenkit hogy ez egy meleg sztori vagyis BoyxBoy. Nagyon hosszúra tervezem vagyis legalább 40 részesre lesz benne nagyon sok bonyodalom és a minden napok problémái is megjelenek a...