Loving You Is Easy

1K 17 9
                                    

Uyandığımda saat sabah 5'ti  okula gitmek istemiyordum ama erken kalkmıştım ve daha gitmemesaatler vardı . Tekrar uyumaya çalıştım ama uyuyamıyordum . Kalkıp yüzümü yıkadım şu tatil günü ne zaman gelecekti ? merakla gidip takvime baktım daha bir hafta vardı ve bu bana çok geliyordu....  Üstümü değiştirip kahveciye gittim biraz daha ayılmalıydım . İçeri girdiğimde burnuma hoş kahve kokusu yaylıdı . Küçüklükten beri kahveyi çok severdim hem içmesini hem de kokusunu insana hayat veriyordu bir bakıma ..  Oturdum ve garsonu çağırdım hoş gülümsemesiyle gelip yanımda bitti . Kahvemin sade olmasını istedim içimi çekerek . O sırada beni izleyen biriyle yüz yüze geldik neden bilmiyorum bana gülümsüyordu . Ben de istemsizce gülümseyip kafamı çevirdim . Ama çocuk çok hoştu yüzümün kızardığını hissedebiliyordum ve hala bana baktığını fark ediyordum . Kahvem gelmişti gerçekten çok iyi hazırlanmıştı ve tekrar o çocukla göz göze geldik .. Hoppalaaaa ... Kahvenin parasını ödemek için kalktığımda yanıma geldi ve adımı sordu .

Adım Larie ..

Larie ... farklı bir isim . çok... çok hoş 

İsmim ona hoş gelmişti ah biri güzel bir şey söyledi mutluydum .

Peki senin adın ne? 

- George ... George Shelley .. 

Memnun oldum . George ve ismini sevdim 

Demek ismi George'u ... ne hoş! sonra görüşürüz deyip ayrıldım . Kapıdan çıkarken beni durdurdu..

George - Hey bir saniye! telefon numaranı verir misin ?

Neden lazımdı ki ona ??

- Peki . 05 ........

- Teşekükrler . 

ve tekrar o gülüş . O gülümsediğinde her seferinde ben de gülümsüyordum histerik bir şey olmuştu bu . 

Okula gitmek için otobüse bindim içerisi biraz kalabalıktı ve yaımda iki kız vardı sanırım arkadaşlardı . Biri , henüz yeni aldığı çizmesini gösteriyordu ve ötekide fiyatını soruyordu . Sıkılmıştım telefonumu çıkarıp müzik dinlemeye karar verdim . Çok  sevdiğim bir sanatçı olan Taylor Swift - Back to december dinlemeye karar verdim . 

( DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM BİR YANDAN DA OKUYUN http://www.youtube.com/watch?v=QUwxKWT6m7U ) 

şarkıyı mırıldanıyordum ... Ve işte geldim!! karşımda Londra'nın en iyi liselerinden biri! ( Hocalarımız öyle diyordu en azından )

Sınıfa girdim ve boş olan bir yere oturdum . ve Alison gedli

Alison - Merhabaaa

- Merhaba

Alison - Keyifler nasıl ?

- Her zamanki gibi . ya senin ?

Alison - İyi sayılır . Yüzün kırmızı görünüyor . hasta mısın??

Hala geçmemiş demek ki ....

- Hayır. sadece .... ah herneyse

Alison - Larie? bir sorun mu var?

- Yok . Sorun filan yok .... biriyle tanıştım hepsi bu yüzüm ondan kızarmış olmalı .

Alison - Vay canına! kim bu prens????

- Hayır . prens değil çok yakışıklı 

Aman tanrım ne diyordum ben ? Çocukla tanışalı sadece 30 dk olmuştu!

Alison - Vay be! pekala . bana ondan bahset

- Anlatılacak bir şey yok ki biraz önce tanıştı adı George'muş ..

Loving You Is EasyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin