Güneş ışıklarının aydınlatıgı bir sabahtı,pencere kenarındaki hafif küf ve yağmur kokusunu alıyordum. Odada nefes alışveriş seslerle rinden başka Vantilatör ün çalıştığını işaret eden sesi hakimdi ben ise pencereye yaslanmış pencereden dışarıyı seyrediyorum.kendimden bahsetmek gerekirse ismim meyra kaya ,babam annem öldükten sonra yeniden evlendi.
Üvey annem sıcak kanlı olmasına rağmen öz annemin yerine hiç kimse tutmaz tutamazdı.ayağa yavaşca kalktım .Etraf günün son ışıklarına kendini bırakmıştı adeta aşağı inmek için hazırlanmaya başladım.Üzerimde hala geceliklerim mevcuttu.
Dün yemek yemek istememiş erken saatte yatmıştım. Bütün gün dışarı çıkmamış,öğünleri ise odama getirtmiştim. Rutin işlerimi halletmek için banyiya girdim işlerimi hallettikten sonra dolabima ilerledim içinden beyaz t-shirt umu altına siyah dar paça giyindim.
ayağıma conservelerimi geçirdiğimde sade bir güzellik en sevdiğimdi.makyaj yapamama gerek yoktu çünkü herkes doğal daha güzel olduğumu söylerlerdi. Merdivenler beyaz fayanslarla döşenmiş, duvar ise altın kaplamalı duvar kağıdı mevcuttu.
Maddi durumumuz çok iyiydi.Babamın şirketi var,Araba ticaretiyle uğraşıyor.Merdivenlerden inerken hafif gıcırtısı kulağimı dolduruyordu.Oturma odasına doğru yürüdüm.üvey annem ve babam oturup sohbet ediyorlardı.
-napiyosunuz
Diye şakıdım.Babam ve üvey annem sohbeti bitip bana döndüler.
-konuşuyorduk gel güzel kızım.
Babamın yanına geçip oturdum.Üvey annem ise yüzünde tebessüm ile bana bakıyordu. Yinede her zaman mutlu olabilmeyi ne olursa olsun ayakta kalmayı seviyorum.
Annem ve babam konuşmaya tekrar başladığında güzel bir aileye sahip olduğumu biliyordum ama her zaman anne sevgisizliği yüreğimde boş bir taraf bırakıyordu.
Üvey annem bana her zaman anne gibi davranma ya çalışıyordu çünkü onun çocuğu olmuyordu ve onunda evlat acisi çektiğini anlaya biliyordum.Beni kendi evladı gibi gördüğünü biliyordum.
o yüzden bende ona tebessüm ettim. Annem bana bakarak konuşmaya başladı.
-tatile gitsek iyi olur değilmi meyra
-evet
Diyerek kestirip attım.
-meyra odana gitte bavulunu hazırla
istersen .Basimla onayladım. Ve yukarı merdivenlere doğru çıkmaya başladım.