0.1

14 3 0
                                    


Kloi Haderson POV

Polako ustajem sa mog dragog kreveta kako bi dohvatila mobitel. Od jutros stalno vibrira i ne prestaje. Ne znam sta se desava. I ko bi meni slao poruke. Ja sam samo djevojka koja je nedavno izasla iz sirotišta. Sta bi ja nekom značila?

'Džejd Kolin vas dodaje u grupu 'Mlade zvjezde'

Džejd:' bok ekipa'
Erika: ' Džejd koga si sad dodala u grupu?'
Džejd:'Nemam pojima'
Victorija: 'Dzejd nikad se neces promjeniti, sto ako je kriminalac, ubojica, silovatelj ili pak otmičar?.'
Mia: ' pretjerujes Vic ipak da provjerimo.'
Mia:' cao ko god da si . Mozemo se upoznat'

Blago sam se nasmijala na ove poruke. Pa Boze ko su one?Ja nemam sliku profila i ko zna sta su cure pomislile. Haha ja kriminalac? Otmičar? Silovatelj? Hahaha. O Bože.

Grupa 'Mlade zvjezde'

Ja:' hej, moje ime je Kloi Haderson, imam 18 godina i ne nisam silovatelj, ubojica ili nesto slično.'
Vic(Victorija): ' Izni zbog toga. Gdje živiš?'
Ja:' u Londonu'
Vic:' i mi, a mozemo li se upoznat?'
Ja:' kad i gdje?'
Džejd:' oh bok, ja sam Džejd i imam 22 godine i najstarija sam u grupi'
Erika:' ejj ljudi, cao Kloi ja sam Erika i imam 19 godina'
Ja:' drago mi je nego dje bi trebale da se upoznamo?'
Mia:' Znas dje se nalazi najpoznatiji park za šetnju? Inace zovem se Mia i ima 21 godinu'
Ja:' znam '
Mia:' danas u 6h '
Ja:' uredu vidimo se'

|...|

Vec je pola šest. Uzimam kratku crnu lepršava suknjicu bjelu majcu do pupka, bjele starke i crnu jaknu. Počešljam svoju dugu smeđu kosu i nanesem malo šminke. Spremna sam.

Izađem iz stana te i iz zgrade i zaputim se ka tom parku. Mislim da živimo skorz blizu i da ce ovo biti prava stvar.

Došla sam tamo i sjela na klupu, izvadila sam moj telefon i poslala im potuku 'dolazi te?' na sto su sve odgovorile potvrdno.
Nakon samo pet minuta od slanja moje poruke prema meni išle su cetiri djevojke. Bile su prelijepe.

Ustala sam sa klupe te su mi one prošle. Pozdravile su se sa mom ko da me znaju 100 godina.

'Bok', rekla je malo starija djevojka duge plave kose i plavih očiju.

'Bok cure', odgovorila sam nervozno te dodala ' moje ime je Kloi Haderson'

'Drago nam je sto smo se upoznale Kloi. Ja sam Džejd i htjela bi te pitati da li bi se pridružila nama kao stalna članica naceg benda?', rekla je djevojka duge smeđe kose, smeđih ociju. Imala je ozbiljan izraz lica, i bila je nervozna.

'Bend? Kakav bend? Pa tek smo se upoznale.', rekla sam nekako tiho

'Pa vidi ovo su Victorija', pokazala je na djevojku zelenkastih ociju i duge plave kose,' zatim Erika ', pokazala je na djevojku duge smeđe kose i smjeđih ociju, ' ovo je Mia ', pokazala je na djevojku koja mi se pva obratila, ' i ja sam Džejd. Nama je potrebna djevojka u bendu. Jer imamo nastup. Taj nastup održava se u velikoj dvorani, u 19:00h i tek idu pripreme.'

'Ali zato ba ja?', pitala sam zbunjeno

'Pa vidi Kloi lijepa si, lijepo izgledaš, i mislim da si dobra u svemu.', rekla je Erika

'Uredu onda', rekla sam sa velikim osmjehom na licu
Posle tog mog odgovora one su zavristale i naravno uslijedio je veliki zagrljaj. To jest grupni zagrljaj. Zatim smo krenuli i moj stan po moje stvari...

Zayn Malij POV

'Hajde malo brže se krecite isto ste puževi', govorio sam ovim svojim degenima dok smo se spremali za novi nastup, i novi koncert

' daj Zayn sta je ovo tako bitno, koncert ko koncert ', rekao je Harry

'Harry imam los predosjecaj u tone je stvar', procjedio sam kroz zube

'Daj stary smiri se', rekao je najmirniji i najpouzdaniji član grupe a to je Liam. Ujedno i najstariju član grupe.

' VI NE RAZUMIJETE NISTA, JA SE SAMO PLAŠIM I STO JE TU LOSE?', počeo sam vikati i uzeo sam prvo sto mi je došlo pod ruku i lupio sam glavu od to

'Jesi ti normalan', povikao je Louis

' A kako ti se čini?', zločesto sam pitao

'Hejj imali sto za jelo?', neko je dodao

' ko je to gladan', upita Louis

'Niall Horan', reče Niall i ode do kuhinje

Nikad ga necu shvatiti on previše jede a ima tako dobru figuru. Mislim svi mi smo po nekad imali neku curu a Niall kaze 'ljubav je hrana'. Ko ce ga shvatit..

Znam da je prvi dio malo dosadan ali potrudit cu se da ostali budu zanimljivi.
Ostavite Vote i/ili kom.
Nova sam na wattpadu i podrška bi mi dobro došla.

Vaša Arija.. ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DVA BENDA JEDNA POZORNICAWhere stories live. Discover now