"Konser verme sebebim hayranlarımın mutluluğunu görmek."
• • •
Violetta ekibi üç kez Dünya turuna çıkmasına rağmen en çok adını duyuran, Dünyaca ünlü şarkıcıların da bulunduğu tur listelerine adını sokan, 75,5$ Milyon kazanç sağlayan ve Violetta ekibinin ağlayarak ayrıldığı tur; Violetta Live'dır.
Tur, 2015 yılının Ocak ayında başlayan büyük bir ilgiyle karşılandı Arjantin tarafından. Violetta ekibi de çok heyecanlıydılar elbette. Tur için hazırlıklar 2014'ün Aralık ayında başlamıştı bile.
Martina, Jorge, Diego, Ruggero, Mercedes, Samuel, Alba, Facundo, Candelaria... Ve diğerleri. Tek olmayan kişi kendi turuna çıkacak olan Lodovica'ydı. Ama o da her yerden desteğini ve sevgisini iletiyordu tabii ki de.
Arjantin, Violetta Live'de ki müzikler ile sallanmıştı resmen. Violetta 1'den, Violetta 3'e kadar her sezonda ki şarkılar vardı içlerinde.
Violetta Live çalışmaları başladıktan birkaç gün sonra da Violetta final vermişti. Tüm ekip bunun üzüntüsünü yaşarken, Violetta Live ile üzüntülerini kapatmaya çalışıyorlardı.
Jorge içinse çok ayrı bir heyecan bu. Bir nevi de mutluluk. Jorge, hayranlarının onu sahnede görmesi ile mutlu olmalarını çok seviyormuş. Hatta bir röportajında "Konser verme sebebim hayranlarımın mutluluğunu görmek." diyor Jorge. Bir diğer röportajında da: "Seyirci önünde olma duygusu, çok güzel. Hayranlarla çok yakınım! Müziğimle mutlu oluyorlar ve bize destek oluyorlar! İşte bu en güzeli."
Sahnede kendini bambaşka biri olarak gördüğünü söylüyor Jorge. Sahneden inene kadar apayrı biri. Sahneden indiğinde de normal bir insan. Bizde onu bu yönüyle sevmiyor muyduk? Evet, kesinlikle. Jorge'nin hiç kendini beğenmiş bir yanı yok. Öyle ki, ünlü olmak hayalleri arasında da değil. O sadece şuan da hayalini yaşıyor: Müziğini doyasıya söylüyor. Bunu en iyi şekilde yapmaya çalışıyor ve hiç kuşkusuz ki başarıyor bunu.
Jorge konser için, sahneye çıkmadan önce sekiz defa kıyafet değiştirmek zorunda kalıyormuş. Konserin yorucu olduğunu söylese de sahnede olmayı hiçbir şeye değişmem diyor Jorge. Belli de, sahnede ki fotoğraflarına baktığınızda ne kadar mutlu olduğunu göreceksiniz.
Konserler de canlı söylemeyi en sevdiği 'Voy Por Ti' sarkısı olmuş hep. Bu yüzden, çoğunlukla Voy Por Ti'yi playback yapmadan söylemiş. Jorge'nin Violetta için ilk şarkı olmuş bu. Anlamı da, değeri de fazla elbette. Bu yüzden her hayran buluşmasında, hayranlar Jorge için Voy Por Ti'yi bağıra bağıra söylüyor.
Violetta Live'de en yakın arkadaşı Ruggero'ymuş. O aralar Jorge nereye Ruggero oraya, Ruggero nereye Jorge oraya durumundalarmış. O zamanda Vine çekmeye başlamışlar birlikte. O Vine'ları da genellikle Tini çekiyormuş. Yapmadıkları şebeklik, espri kalmamış ekipte ki insanlara.
Zaten Jorge için sette ki en değerli kişilermiş Tini ve Ruggero. Düşünün, on beş yaşında ki bir kız sizin gözünüzün önünde büyüyor. İnsanlar tarafından defalarca yargılanıyor, ağlıyor... Onu sakinleştirmek, ayağa kaldırmak sizin elinizde. Hep yanınızda oluyorsunuz. Belki de insanlar bu yüzden JorTini'yi özel ve güzel buluyordur.
Ruggero ile ise... Ruggero ile Jorge kardeş gibiler. Ya da... İkiz! Her huyları birbirlerine benziyor diyebilirim size! Her anlarını birlikte yaşayan iki insan nasıl kopabilir ki birbirinden?
Ama, Ruggero 17 Nisan'da Violetta Live konserlerine katılmayacağını açıkladı. Soy Luna dizisinde Matteo rolünü oynamak için teklif almıştı o aralar.
Soy Luna, kurgusu ile, karakterleri ile, kullanılan eşyaları ile çok eleştiri almış bir dizi. Kurgu da Violetta ile benzerlikler var, karakterlerin 3-4 tanesi Violetta setinden, kullanılan bazı kıyafetler Violetta'da kullanılmış. Eh, tabii bu yüzden iki fandom arasında büyük bir kavga başladı tabii ki. Ama Tini, Soy Luna'yı izlediğini söylemişti. İkinci sezona da konuk oyuncu olarak katılıyor Tini. Jorge ise ilerleyen bölümlerinde konuk oyuncu olarak katılacağı söyleniyor. Geçtiğimiz sene Soy Luna ekibi ile buluşup, maç oynamıştı Jorge. Yani iki dizi oyuncularının arasında sıkı bir bağ var. Ama hala bu rakip muhabbetinin dolaşması ortalıkta can sıkıcı bir hale bürünüyor bir müddet sonra elbette.
En sonunda... Yüzü aşkın konser veriliyor ve 1 Kasım tarihine geliniyor. Son konser tarihe. Ekibin dağıldığı tarihe. Göz yaşlarının sel olduğu tarihe.
1 Kasım. Violetta ekibinin ve hayranlarının kara günü diyebilirim size.
Jorge beklemediği bir şekilde çok duygusalmış o gün. Son şarkıya geldiğinde bütün ekip kol kola girip, sarılıp son kez bağıra bağıra söylediler şarkılarını. En sonunda konuşmaya geldiğinde, herkes teşekkür ediyor bunca zaman için. Ağlıyorlar yavaştan yavaştan. Boğazlarında bir yumru... *yazar burada ağlıyor.
Jorge o gün çok ağlamamış gibi görünse de kameralara yaslıyor göz yaşları. Ama sonradan söylediklerine göre kulisine çekilip uzun bir süre ağlamış. Kim ağlamaz ki? Te Esperare şarkısını söylerken sahnenin ucuna oturup gözleri dolu dolu hayranlarına bakarak söyleyen bir adamdan bahsediyoruz. Arkadaşlarına sıkı sıkı bağlı olan bir adamdan.
Yada...
Bundan sonra hiçbir zaman Leon olamayacağını bilen bir adamdan bahsediyoruz...
Ama...
Bundan bir yıl iki gün sonra yani 3 Kasım 2016'da ekip yine mükemmel bir haber ile geri döndü. Violetta'nın, Leon'un, Ludmila'nın ve diğerlerinin hayat hikayesi yeniden kaleme alınacağı duyuruldu. Ekip bu sefer tam değildi ama... Yine de bomba gibi bir film ile geri geliyorlardı:
Tini: El Gran Cambio De Violetta.
••• Yayımlanma tarihi 9 Şubat, Perşembe, 2017.
°°° Umarım beğenmişsinizdir! İstediğiniz bölüm konularını yorumda belirtebilirsiniz.
••• İnstagram:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jorge: The Biography
Fanfiction"Defalarca 'En iyi erkek oyuncu' seçildi. Şarkılarını milyonlar tıkladı. 'Geleceği en parlak ünlüler' arasında yer alacak kadar çaba sarf etti." Tüm bunlar, onun genç yaşta kazandığı kariyer başarılarından birkaçı... Peki sahne ışıklarının arkasınd...