HISTORIA:Marshall Silver to Amerykański astronauta i były wojskowy od urodzenia cierpiący na rzadką chorobę zwiększonego stężenia fenergium w organizmie . Pewnego dnia w czasie misji orbitalnej złapał go wybuch gwiazdy ultrafalowej. Wyzwolona wówczas energia naświetliła go wówczas z taką siłą iż fenergium w jego ciele zmieniło się w czerwone fenergium tym samym dając mu super moce.
MOCE:
Lot- Czerwone fenergium jest znacznie lżejsze od powietrza,co daje Marshallowi moc lotu.
Super trwałość i odporność- Niezwykłe właściwości czerwonego fenergium sprawiają iż ataki oparte o energię w tym kinetyczną są mało skuteczne.
Super szybkość - Zasilany czerwonym fenergium Marshall staje się nieznacznie szybszy od człowieka.
Ulepszony cios- Pomimo iż Ultra x nie ma super siły może on skupiać energię w pięściach tym samym wzmacniając swój cios.
Kontrola energii ultra falowej- Główną mocą ultra X jest to iż może on z całego ciała emitować ultra fale w dowolnej postaci obejmującym kule, fale, strumienie, belki, oddech, wizje,tarcze i wiele więcej.
ZDOLNOŚCI:
Przeszkolenie wojskowe - Marshall jak każdy żołnierz przeszedł szkolenie wojskowe.
OGRANICZENIA:
Wyładowanie- Zbyt intensywne użycie mocy może sprawić iż Ultra x na chwilę przejdzie w stan śpiączki energetycznej.
Przeładowanie - Odwrotną sytuacją jest moment ,gdy Ultra x nie będzie mógł rozładować energii w swoim ciele. Wówczas czerwone fenergium po jakimś czasie przestanie pochłaniać energię tym samym czyniąc Marshalla podatnym na ataki fizyczne i energetyczne.
Trudność w poruszaniu. -Z powodu tego,że ultra x ma problem z chodzeniem, bo czasem jego cialo odrywa się od ziemi. Dlatego nosi on specialny pas zwiększajacy grawitację,aby nie odlecieć.
Stała potrzeba absorbcji ultra fal- Marshall musi mieć dwudziestocztery godziny dostęp do Ultra fal inaczej w pewnej chwili tym czasowo straci swe moce.
GravitaHISTORIA: Estell Volver była zdolną fizyczką,która pewnego dnia odkryła nowe cząstki Gravirexy. Jednak jakiś zamachowiec przemyslowy, aby nie dopuścić do rozwoju odkrycia i zepsuł maszynę do ich badania . W konsekwencji maszyna ta wybuchła w czasie testów i dała dziewczynie moc kontroli grawitacji. Z początku była ona gotowa zabić zamachowca,ale Ultra x powstrzymał ją i nauczył używać mocy dla dobra innych
MOCE:
Kontrola grawitacji- Gravita może manipulować grawitacją zmieniać masę obiektów tworzyć bariery grawitacyjne itp.
Lot-Grawita może stać się lekka i latać
ZDOLNOŚCI:
Geniusz fizyki- Estell jest jednym z najlepszych fizyków świata
OGRANICZENIA
Emocje- silne uczucia mogą sprawiać iż straci nad mocą kontrolę.
Fale magnetyczne- Mogą one zaburzać jej moc.
CZYTASZ
Bohaterowie zebrani
FantasyZbiór postaci z mojego uniwersum, które zapewne nigdy nie powstanie, ale wiadomo marzyć zawsze warto. są tu opisy i projekty,ale tego jet tyle, że na stare lata chyba skończę:) Tak mam produktywny, a nawet nad produktywny umysł:(