Część Bez tytułu 9

85 0 0
                                    

  Pulsar knight- świadomość 15 wieczne rycerza, która w 21 wieku została przez przypadek uwięziona w statku bezzałogowym i wysłana w kosmos. W pewnej chwili statek został wciągnięty przez pole grawitacyjne pulsara, które okazało się moeć widmo energii zgodne z świadomości rycerza sprawiło to,że stały się one jednym tak narodził się pulsar knight super silny, szybki, odporny mogący latać, przetrwać w kosmosie i strzelać energią pulsaru rycerz., które ciało stanowiła energia pulsaru, a zbroje resztki statku.( przerobił go wiązką promieni pulsaru). Będącym jednak bezbronnym przeciw absorpcji energii zaburzeniom pasma, co na chwile oddziela jego umysł i ciało, promieniom gamma, metalowi x.czy w końcu energium. Od tamtej pory przemierza on kosmos i zgodnie z kodeksem rycerza walczy ze zlem szukając,przy tym drogi do domu.  

Hellish exile- demon wygnany z piekła na ziemię i pozbawiony większej częśći mocy od tego czasu strzeże swego drugiego domu przed swymi współbraćmi

zaraza- grupa bakterii. które w wyniku kon taktu z mutagenem nabyły świadomość i utworzyły jeden organizm. Z początku zły potem niezbyt dobry

Alternative- postać mogąca wędrować między alternatywnymi wymiarami i w postaci astralnej projekcji, co sprawia iż wie co do czego doprowadzi lęk przed tą wiedzą uczynił z niego samotnika bojącego się, że ktoś uzyje jego mocy w złym celu.

boiling- przestępca mogący podgrzewać różne rzeczy siłą woli do tego stopnia,że topi metale lub nawet kamień, ale wysiłek szybko go wyczerpuje . Jego moc jest wrodzona. A słabość do , że może grzać tylko coś w odległości do 10 km od siebie i nie przez ściany dużej grubości.

 Buble _ super przestepca, który w czasie napadu na bank odkrył,że może tworzyć energo sfery i nimi manipulować np ciskając we wrogów, lub chroniąc sięw nich ale został złapany po wyjściu dowiedział się, że jego ojciec jest chory i zaczął kraść by opłacić l jego leczenie  

Torpor- Super przestępczyni urodzona z mocą usypiania każdego kogo dotnie. Choć jest to włąściwie zdolność maksymalnego spowolnienia funkcji życiowej, aż do momentu aż dotknięty zasypia. Jest super przestepczynią, bo chce uratować ojca chorego na raka i musi zdobyć odpowiednie składniki na eksperymentalny lek na który nikt nie chce wyłożyć pieniędzy.

Kinetic khatastrof -super złoczyńca zdolny kontrolować energie kinetyczna,ale tylko w postaci potężnych odpychających ładunków, co nie tylko wyrzuca jego wrogów na sąsiedni budynek, ale też daje mu zdolność do lotu a nawet wytwarzania w okół siebie martwej strefy odbijania pocisków itp.. Jego moc jest wynikiem postrzału z broni kinetycznej.

size- mężczyzna, który w wyniku naświetlenia promieniami zmiejszającymi zdobył moc skurczania przedmiotów. Z czasem zrozumiał, że ta moc może odmienić jego życię i zaczął kraść żadkie zabytki, aby sprzedac je na czarnym rynku. Słabość cóż moc działa tylko do czasu więc nie może zmiejszać w nieskończoność czasem jest nerwowy.

Liblary- bibliotekarz urodzony z mocą kontroli papieru i pochlania wiedzy z ksiąg( dotyka i wie o czym jest, co jest w niej napisane itp) Swą moc odkryl przypadkiem i od tego czasu działa jako zlodziej chcący pochłonąć wszystkie istniejace obecnie książki. Jego słabość to cóż brak papieru i to,że jest tylko człowiekiem.
Zachariasz drake-jeden z głównych wrogów range.dawniej szef projektu meta, po jego zamknieciu z szedl do podziemia by tam sprzedawwac zwyklym zbiriom provbki mutahenow skradzione z projektu co na kilka godzin dawalo im supervmoce aby rzad uznal ze polmurancji to zagrozenie i uznal jegi metody

God s light ateistą który w wyniku groźnego wypadku z udziałem energii i dna zdobył zdolność tworzenia rozblyskow światła z dłoni uznał że Bóg dał mu szansę i stał się gorliwym katolikiem a nawet fanatykiem walczącym z niewielkimi

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 13, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bohaterowie zebraniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz