Bunyi deruman enjin kedengaran di rumah sebelah. Jihyo mengambil kesempatan untuk menghendap lelaki tersebut. Tangan kanan lelaki tersebut memegang seekor kucing yang comel.
"Noona, what are you looking for?" Tanya Joongki dan duduk di sebelah Jihyo.
Jihyo diam. Dia tak menjawab pertanyaan adiknya. Malah, dia cuma focus pada lelaki tersebut.
"Noona.. Noona!" Teriak Joongki dan menggerak lengan Jihyo.
"Bwo.. Bwo?" Tanya Jihyo.
"Apa yg kau tengok tu? Wait, kau ngendap anak pakcik Kim yea?" Kata Joongki dan membuat muka annoying.
"Gatal ni.. Gatal.." Sambung Joongki lagi.
Jihyo mencebik. Adik lelakinya suka cari pasal. Sama je jiran dia tu. Mr pinky eu.
"Diamlh kau. Aku korek biji mata kau nanti.." Kata Jihyo dan menutup semula jendelanya.
"Yah! Noona... Noona suka Jin hyung eh? Jujur jelah~" kata Joongki lagi tknk mengalah.
"Aigoo Song Joongki.. Kau ni kadang-kadang comel.. Kadang-kadang menjengkelkan juga ya.." Kata Jihyo sambil membuat death glare pada Joongki. Tak lama kemudian, dia berlalu pergi.
"Ah, noona gila.."
♔♔♔
"I really mean it. I'm sorry.." Kata Jihyo dan meletakkan semula anak kucing tersebut.
"Aish Jihyo.. Kau nak curi kucing aku ya?" Kata lelaki tersebut dan mengambil semula kucingnya.
Jihyo terus menggeleng laju. Gila..
"Habistu? Apa kau buat dekat sini? Pegi baliklh.. Buat tarian hantu kau tu lagi.." Kata lelaki tersebut sambil tersengih nakal.
"What? Tarian hantu? Eh, aku menari tarian bigbang fantastic baby dance tu kau kata tarian hantu? Buta ke doktor Jin?"
Kata Jihyo sambil memeluk tubuh. Sempat lagi Jihyo membulatkan matanya dan dekatkan diri ke arah Jin.
Nasib kau comel. Kalau tk dah lama aku korek mata kau yang tk berapa besar tu. -Jin
"Aigoo Jihyo.. Pergi baliklh.. Jangan kacau aku. Aku nak buat kerja ni." Kata Jin dan membuat tangan seperti menghalau.
"Aish Kim Seok Jin! Kau memang tk guna..." Kata Jihyo dan berlalu pergi masuk ke dalam rumahnya.
"Anyway, makanan yg kau bagi aku tadi, not bad lah.. Ok lah dari takada kan.." Jerit Jin dari jauh sambil ketawa.
Jihyo menarik nafas dalam-dalam. Dia keluar dari rumahnya dan berlari ke arah Jin.
Pak! Kepala Jin diketuk oleh Jihyo. "Padan muka kau!!" Teriak Jihyo dan berlalu pergi.
Awwww!! Kurang ajar punya perempuan!- Jin.