wat schuingeschreven is, zijn soort flashbacks.
De laatste week op de middelbare. In klas 6, op het VWO. Het hoogste wat je kan halen.
En dat betekent dus: toetsweek.
'Ik weet nog toen hij me achterna zat' vertelt Chelsea.
'Ik zal me verhaal van begin tot eind vertellen'
'Het begon op de eerste dag van de toetsweek.......'
Ik was er al overna aan het denken om naar een studentenschool te gaan. ik ging dus ook mee naar een open dag. 'toen was alles geweldig' . ik kwam ook andere meisjes tegen. ze waren heel aardig. het viel me op dat er een jongen me de heletijd aanstaarde. ' ik moest het negeren van mijn moeder. mischien was hij toch niet zoo creepy.' toen de open dag voorbij was, ben ik hem vergeten. ik ging terug naar mijn eigen school en begon aan duizende toetsen.
toen de toetsen waren afgenomen, had ik mijn score. ' ik vond het geweldig dat ik naar mijn droomschool mog.' ik vond het helemaal geweldig. maar 6 foutjes van 12 toetsen. de dag was aangebroken: ik ging naar mijn droomschool. 'ook toen ik het zag het er schitterend uit.' ik liep door de grote klapdeuren en hoefde de eerste dag nog niet veel te werken. ik werd rondgeleid door Sebastiaan. hij is blijven zitten en zat bij mij in de klas. 'hey, ik ben sebastaan! en jij babe? ' als eerste liepen we naar de bibliotheek. 1000.0000 leesboeken zag ik in mijn oog. toen gingen we naar mijn kluisje. 'zal ik vragen of ik bij jou mag? schatje.' hij gaf me het sleuteltje en ik keek in zijn ogen. hij deed zijn zonnebril af en ik schok me rot. de creepy jongen bij de open dag. dat is sebastiaan. ik probeerde zijn rare grijns te ontwijken en liep snel weg. 'wrm ga je weg, mn kaugom? ' ik keek achterom en zij doei. 'loop maar weg Chelsea! ' 'ik pak je nog wel! ik weet je te vinden! ' ik liep harder en harder. die woorden komen nooit uit mijn kop. 'ik weet je te vinden!' ik liep snel naar de balie en melde me ziek. ik fietste razendsnel naar huis en zag een gezicht in de bosjes. de rare grijns.....
JE LEEST
my life long stalked.(NL)
HorrorChelsea(18) gaat naar een studentenschool in Amsterdam . Op de eerste dag merkt ze al dat er iets mis is. Ze voelt zich achtervolgt. Word ze achterna gezeten? Gestalkt?