We gingen op pad met 5 jongens en ik 6, Sabri, Jaymian, Deshawn, Can, Anis en ik (Berkay). Met z'n zessen gingen we naar een plein Sabri nam een bal mee en we gingen voetballen 3 tegen 3 Sabri, Ik en Can tegen Jaymian, Deshawn en Anis. Op een moment kwam er een paar mannen aan en 1 zei ; mag ik mee doen. En wij zeiden ; nee! De mannen werden boos en pakten Anis, en wij wouden Anis terugpakken maar dat ging niet goed. Het waren 4 ontvoerders (kinderlokkers). Ze pakten ons allemaal en bracht ons naar een donkere bos en ze zeiden ; zeg nou een jongens.... vinden jullie organen lekker. Wij gaven natuurlijk geen antwoord, en zei hij ; ik vind organen super lekker ik heb er al iets van 1000 stukjes op, de ontvoerders gingen even weg en kwam een auto langs, die zag ons en stapte verderop uit de auto. Hij ging het bos in en zag ons, hij kwam heel stiekem naar ons toe de mannen kwamen terug en die man verstopte zich snel achter een boom, de mannen hoorden geluiden en liepen naar het geluid toe de man hoorde de voetstappen en rende keihard weg de mannen renden achter hem aan en niemand was er nog de man had iemand anders al gebeld en die kwam ons redden we liepen met de man mee en de ontvoerders kwamen terug en zagen dat wij weg waren en zochten ons maar wij waren allang al in de auto de andere man rende naar de auto en stapte in en reden we weg, de man vroeg : ¨Waar zal ik jullie brengen¨we gaven ons locatie en de man bracht ons naar het locatie die we gaven aan de man de volgende dag gingen we naar school we vertelden alles aan Alihan, hij gelooft ook niks.
REAGEER HIERONDER EVEN EN DAN KOMEN ER VEEL MEER AAN :)))))))))
VOLG MIJ VOOR MEER VERHALEN :)))