Alihan is ook echt een dikzak, samen met Can, Alihan, ik en Anis gingen we naar de turkse bakker, Alihan had zo'n honger en had 15 turkse pizza's gehaald ik, Can en Anis zeiden ; Kan je dat wel opeten hij zei ja tuurlijk kan ik dat opeten. Ik, Can en Anis haalden 1 turkse pizza en namen we maar 1 hap en we zagen dat Alihan alle 15 turkse pizza's op at hij zei kom we gaan naar de MC Donalds hij nam ons mee en haalde daar 3 Big Mac menu, 5 chili chicken, 3 mc flury's, 7 Mc chicken menu's, en 8 Fish menu's ik, Can en Anis haalden alleen een cola en wij namen ons eerste slok en hij had alle menu's en dranken en frietsauzen ijsjes op. Meester Remco ging ook mee en ging alle menu's van de MC donalds eten de MC Donalds was failliet. Hij had nog meer honger en ging naar de KFC en die was ook failliet. Alihan ging stiekem naar de Burger King en was daar aan het eten en ineens ontplofte hij overal burgers en cola's hij ging er niet eens op bijten hap slik weg :) de burgers waren nog heel hij werd opgehaald door een ambulance en werd in het ziekenhuis geopereerd een dag later kwamen wij naar het ziekenhuis waar Alihan was geopereerd en lag hij daar te liggen Anis, ik en Can gingen naar binnen en het enige wat hij herhaalde was : IK WIL BURGERRRRRRRRRR!!!