Derivato - Story

59 2 2
                                    

                                                                Direvato - Story

                                                     Al doilea capitol 

Si unde am ramas ? Aaa da!                                                                                                                                     -Louis ! Stai!                                                                                                                                                                      Probabil ca nu a auzito . Era departe de Diana .                                                                                                     A doua zi la scoala avea o ora libera.Si a plecat de la scoala . Doar nu ar fi proasta sa fi stat . S-a dus pana la un magazin de chitari . Ii placea mult sa cante la chitara . Si si-a luat o chitara . A ajuns la scoala si s-a dus in subsol sa incerce noua chitara . Nu prea isi mai aducea aminte sa cante si ii era frica sa nu rada lumea de ea .Subsolul e ascunzatoarea ei secreta ca sa zic asa care nimeni nu o aude sau vede . Ei bine pana azi .....                                                                                                                  

  A inceput sa cante . Parca toti ani astia a cantat in fiecare zi . Era ceva de genu : WOW (si cazi pe jos) . Ca in desene animate . Sa revenim . A cantat si cineva a  cazut de sus  (nu stiu ce  cauta sus acolo ).  

  -Cine esti ? Si de ce ai cazut de sus ?                                                                                                                     -Sunt colegul tau la Biologie .Nu iti mai aduci aminte . Ma ascundeam de director .                                     -Si ai azuit ceva ?                                                                                                                                                          - DA! De cand canti ?                                                                                                                                                     -Eu nu cant!                    

-Tocmai ai facut asta! Ar trebui sa te te inscrii la un concurs .

Ce i-a zis colegul de la Biologie ( pe care nu il stie ) a lasat-o sa se gandeasca mult timp la chestia asta . Adica ea nu credea ca are voce . Mereu credea asta. A luat cursuri de chitara la 11 ani . Si lumea o credea ciudata . Nimeni nu cred ca o iubea . Nimeni nu o sustinea in alegerile ei . Parca traia un cosmar in care nu mai putea iesi .

Cam acesta a fost capitolul 2 .Sper sa va placa.Scuzati toate greselile si vreau parerile vostre mai jos . :) 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 24, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Derivato - StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum