Lisede Ask

711 10 3
                                    

Lisenin ilk günüydü.

Okul anne-baba günü gibiydi. Neredeyse bütün şehrin okuluma toplandığını düsünüyordum. okulum diyorum çünkü artık o kadar sahipleniyorum. Sevmeye çalıştığım arkadaşlarım , nefret ettiğim hocalarım vardı. Okula başlamadan bir-iki hafta önce kaşıma jiletle bir çizik atmıştım.psikopattım biraz( Ta ki onu tanıyana kadar.)

Her şey iyi gibiydi yukarıki sınıflardan sürekli yanıma geliyorlardı. Sanırım okuldaki tek değişik kız bendim. okulun dördüncü günü bir erkekle kavga etmiştim. Bir anda koridor doldu. Herkes birbirine birşeyler anlatıyordu.Çömdüm ben sıkıcıydı yaşıtlarım önce 10. sınıflara sardım. Herkesle tanıştım. Sırayla 11 -12 derken okulun hepsi arkamdaydı. 10. sınıf bir arkadaşım vardı. Adı Aybüke. Bu arada ben Şevval. birgün Aybükeyle beraber ögle arasına çıktık beni birisiyle tanıştıracağını söyledi.

(Halbuki okulda tanımadığım yoktu ki.)

12. sınıflardan 7-8 kişiyi görmemiştim. "Burak,Kerem,Serhat,Doğukan,Mehmet..."

Okulun yukarı taraflarında sokaklardan birine gittik 3 kişi vardı vardı burak,kerem ve serhat.

Burakla benim aramı yapacaklarmış. Ben o sokağa girdiğim an Kerem'e vuruldum. Orda muhabbet sohbet falan derken konu keremden açıldı. Yanakları şişti ve ellerini cebinden çıkarmıyordu. Sordum yanakları neden şiş diye. onun yüzü öyleymiş. ellerini sordugumda herkes sustu ve kerem gidiyordu burak onu tuttu. ordanda beraber okula gittik.

Lisede AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin