ALEXIS VASQUEZ (MY SECOND BABBY.)

2 1 0
                                    

Name: Alexis Rodriguez

Ethnicity: Hispanic.

Species: Human.

Gender: Female.

Sexuality: Pansexual.

Disorder/s: Vitiligo, Claustrophobia.

Origin: Brooklyn, New York. Moved From D.R.

Occupation: Bartender.

Age: Twenty-Five Years Of Age.

Height: 5'6. 167.6CM

Weight: 132lbs. 59.8kg.

Eyes: Green-Hazel Irises.

Hair: Dark Brown, Medium Length, Side-Part, Extremely Curly Hair.

Personality: Unpredictable, Sadistic, Mischievous, Out-Going, Smart-Aleck, Rude, Ill-Tempered, Aggressive, Obsessive, Easily Aggravated, Stubborn, Materialistic.

Flaws: Emotionally Unstable, Materialism, Attitude, Obsessiveness, Liar, Easily Influenced, Stubbornness, Gullibility.

Good Traits: Intelligence, Strength, Positive Attitude Even In The Most Dire Situations, Great Hearing, Agile, Great Endurance And Speed.

Clothes/Accessories:

1. Red And Yellow Letterman Jacket, Regular Black Joggers, A Pair Of Red Nikes, Fingerless Leather Gloves, Black Bandana, Maroon Cap, Black T-Shirt With Animated Series Bat Man Insignia, Black Binder, Bandages Wrapped Around Her Fingers And Hands.

2. White Button Up, Black Vest, Red Bow Tie, Black Skinny Jeans, Same Red Nikes, Black Binder (Uniform.)

Piercings: Black Spider Bites, Tongue Piercing, Black Industrial Ear Piercing, Graduate Lobe Piercings, Graduated Helix Piercings. ((Left Ear Only.))

Weapon: Brass Knuckles-Taser Combination.

Extras: 'Warm Tanned' And 'Creme' Colored Skin, Thick New York Accent, Listens To Music 24/7, Bilingual, Usually Talks In Slang, Curses Like A Sailor, Tries To Be Sober For At Least A Year, Often Fails, Claims Not To Have An Accent, Often Made Fun Of Due To Her Skin.

Likes: Eating, Loud Parties, Drinking, Listening To Music, Relaxing From Time-To-Time, Fooling Around, Throwing Shade, Static.

Dislikes: Kill-Joys, People Interrupting Her, Being Overwhelmed, Being Hungry, Getting Her Jacket Taken Away, Christians, Strictness.

_________________________________________

She's kinda like me!

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 27, 2017 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Sacred Book Of OCsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt