PROLOG

162 15 4
                                    

Ahoj jmenuju se...Popravdě nevím,jak se jmenuju říkají mi Honzo.V dokladech mám Honza Macák.Zná mě skoro každý a furt mě otravují nějaký lidi.Asi kamarádi nevím.Se sebou se poznávám asi už týden,ale furt nevím jestli chodím na školu nebo už pracuju,ale mám kamaráda Tomáše a ten furt mele,že mám začít něco dělat.Třeba natáčet,ale já nevím jak.To je menší problém.Co mám říct.Budu dělat jakože jsem nějakej nevyspalej a prostě,že jsem mimo.Ať mi pomůže.

Pohled Tomáše:

Uklízím bordel,který tady udělal pan Macák.Když si ani po sobě neumí uklidit,tak to musím udělat já.

"Tomáši?"přišel ke mě Honza.

"Ano... Pane"řekl jsem ze srandy a uchechtl jsem se.

"Jak mám natáčet?Vím je to pitomá otázka,ale jsem dneska nějakej divnej a na všechno zapomněl."sklopil hlavu a promnul si oči.

"Honzo jestli ti není dobře,tak nenatáčej akorát tvojí fanoušci si budou říkat co ti je.To mu věř,že by ti akorát bylo hůř.Dej video jak seš vyřízenej a dej si týden pauzu."řekl jsem mu to.Koukl se na mě a zeptal se.

"Jak dlouho nebylo video?"řekl a nedočkavě čekal na mojí odpověď popravdě mě propaloval svýma smaragdově zelenýma očima mojí pusu.

"Asi dva týdny,ale jeden den tě nezabije."řekl jsem a koukl mu do očí.Chytl mě za rameno pohlédl mi do očí a řekl:"Ale pochop 2 týdny je moc musím něco natočit!Tak mi pomůžeš?!"zařval na mě já se ho pomalinku začínám bát.Už nevím co mám od něj očekávat.

" Honzo klid!Tak ti pomůžu."řekl jsem a hned mi odpověděl."Tomáši děkuju."řekl a obejmul mě.

Co s ním je za 1.nikdy nepoděkoval a za 2.ještě mě obejmul.S ním je fakt něco hodně špatně.

"Tak okaj.Honzo tady nastavíš zrcadlovku a vyměíš objektivy.Tady nastavíš světla tak aby to nebylo zas přesvícený ani moc tmavý.A ještě k zrcadlovce nastavíš mikrofón.Hlavně nezapomeň ho zapnout.Tady to zmáčkeš...."

***
"A to je celý.Až dotočíš tak to vypni o ostatní se postarám já." řekl jsem a už doufal,že mi nepoděkuje a řekne mi,že jsem dobrý otrok,ale doufal jsem špatně."Jaj děkuju Tomášku."řekl a zase mě obejmul a aby toho nebylo málo tak mi dal pusu na tvář.Popravdě to jsem neudržel a řekl jsem mu něco."Honzo!!Co děláš?!!Seš nějakej moc teplej!!"dořekl jsem mu to a on se na mě podíval tím stylem,že si to chce semnou rozdat.Už se pomalu ke mě přibližoval a najednou...

Wassup

tohle je konec začátku..:D snad se vám ff bude líbit a mějte se krásně čaaau..btw.hnedka jsem jsem viděla ten obrázek tak mě napadlo "Jo takhle je můj ehm.."jinak jsem normální.:D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Split [MAVY]and [MEGG]Kde žijí příběhy. Začni objevovat