Chapter 3

220 25 0
                                    

               •~~JUSTIN'S POV•~~

"Τι στο καλό Justin?? τι σκατα ειναι αυτό πάλι;;" Μπαίνει φουριόζος μεσα στο σπίτι μου ο Scouter κρατώντας ένα περιοδικό και ο θυμός του ειναι πολυ εμφανής.Ξερω ήδη τι ειναι αυτό,αλλά δεν του απαντάω.Σηκωνω απλά τους ώμους μου αδιάφορα και τον προσπερνάω καθως πηγαίνω προς το σαλόνι.

"Εξήγησε τώρα!" Προστάζει και πετάει το περιοδικό με δύναμη πάνω στο τραπεζάκι.

"Τίποτα" απαντάω και απλώνω τα πόδια μου πάνω στο τραπεζάκι αραζοντας.

"Η κατάσταση έχει παρα τραβηχτεί Justin! Δεν το καταλαβαίνεις;" Οι φωνές του αντηχούν μεςα στο σπίτι και εγω αναγκάζομαι να του εξηγήσω,διότι βαρέθηκα να κάθομαι να τα ακούω συνεχώς.

"Τι θες γαμωτο; Δεν φταίω εγω που ο γείτονας ειναι ένας εκνευριστικός μαλακας!" Φωνάζω πισω και ξανά κάθομαι με φόρα στον καναπέ.

"Μου λες δηλαδή ότι έριξες αυγά στο σπίτι του μόνο και μόνο επειδή σε ενοχλεί η μάπα του;" Με κοιτάει με δυσπιστία προσπαθώντας να καταλάβει τη λογική μου,αλλά κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τη λογική μου.Ματαιος κόπος.

"Σαΐνη εισαι" τον ειρωνεύομαι και αρπάζω μια μπυρα απο το ψυγείο.

"Δεν σε αναγνωρίζω" λέει με απογοήτευση και για μια στιγμή αφήνω τα συναισθήματα μου να υπερισχύσουν.Το μυαλό μου κανεί μια γρήγορη επιδρομή στο παρελθόν ,αλλά μόλις το αντιλαμβάνομαι αμεςως βγαίνω απο τις βασανιστικές μου σκέψεις και τον κοιτάω με ένα ειρωνικό χαμόγελο που δείχνει πλήρη αναισθησία.

"Οι άνθρωποι αλλάζουν" ήταν η τελευταία μου φράση.Τον προσπέρασα,πήρα τα κλειδιά του αυτοκίνητου και σηκώθηκα και έφυγα απο εκεί.Δεν το πιστεύω ότι τον άφησα να μπει μεςα στο μυαλό μου.Εχω υποσχεθεί στον στον εαυτό μου ότι δεν θα αφήνω κανένα να παίζει με το μυαλό μου.Το παρελθόν ειναι παρελθόν και το παρόν ειναι αυτό που ειμαι τώρα.Αυτος ειναι ειμαι εγω και δεν μπορεί κανένας να με αλλάξει.Δεν έχει το δικαίωμα!

"Κανένας!!" Χτυπάω με δύναμη το τιμόνι και αμέσως μορφαζω απο τον πόνο.Οταν ειμαι θυμωμένος παίρνω τους δρόμους και όπου με βγάλει.Σημερα θα με βγάλει στην Madison.Θελω κάπου να ξεσπάσω και αυτή ειναι ο κατάλληλος τρόπος.

Έφτασα γρήγορα στο σπίτι της και χωρις πολλά λόγια βρεθήκαμε στην γυμνοί στη πολυτελές κρεβατοκάμαρα της ξανά.Ειναι σπαστικό γκομενακι,αλλά τη δουλειά της τη κάνει.

"Θα μείνεις σήμερα εδω;" Μου λέει ναζιαρικα κάνοντας κύκλους με το δάκτυλο της πάνω στους κοιλιακούς μου.

"Όχι" απαντάω αδιάφορα,αλλά εκείνη δεν πτοείται.

"Έλαααα θα θα δεις που θα περάσουμε ωραια" λέει με πονηρό τόνο και αρχιζουν να με πιάνουν τα νεύρα μου.

"Δε γουστάρω" της λέω για τελευταία φορά,αλλά η μικρή δεν λέει να παραδώσει τα οπλα.

"Μα-..." Τη διακόπτω.

"Σκάσε πια είπα όχι!" Επιτέλους το βουλώνει και εγω ξέφυσαω ευχαριστημένος.

"Πάω να κάνω ένα μπάνιο και μετά φεύγω" ανακοινώνω και φεύγω απο το δωμάτιο.

  
             •~MADISON'S POV•~

Έφυγε και έκλεισε με δύναμη τη πόρτα πισω του.Εχω εκνευριστεί μαζι του.Οκ το έχουμε ξεκαθαρίσει ότι εμείς οι δυο δεν έχουμε κατι και απλά περνάμε την ωρα μας,αλλά ποιος νομίζει ότι ειναι που μπορεί να τα βάλει μαζι μου.Μου αρεσει να παίζω παιχνιδάκια μαζι του και να τον ικανοποιώ,αλλά θέλω περισσότερα.Τον θέλω δικό μου!
Κοιτάω στο δωμάτιο και εντοπίζω το κινητό του πάνω στο κομοδίνο.Χαμογελω σατανικά και αμέσως το αρπάζω.Δεν έχει βάλει κωδικό,ακομα καλύτερα.Πηγαινω στα e-mail του.Πωωω ειναι πολλάαααα.Τα περισσότερα απο θαυμάστριες.Μα τι απελπισμένα άχρηστα κοριτσάκια.Παταω ένα μυνημα τυχαία και το διαβάζω.

{ γεια σου Justin,εύχομαι να το διαβάζεις αυτό γιατι έκανα τον κόσμο άνω κάτω για χάρη σου.Ειμαι η Breda και θα ήθελα να σου ζητηςω μια χάρη αν έχεις τη καλοςυνη.Η κολλητή μου έχει γενέθλια σε μια βδομάδα και της ετοιμάζω μια έκπληξη που θα θυμάται σε όλη της της ζωή.Σε λατρεύει κυριολεκτικά.Εισαι όλη της η ζωή.Ποτε δεν τη κατάλαβα για να ειμαι ειλικρινής.Παντα σε υποστήριζε,σε νοιαζόταν και ακομα το κάνει.Σε εκτιμάει για αυτό που εισαι και ειναι περήφανη για σένα και για όσα έχεις καταφέρει μεςα σε όλα αυτά τα χρόνια.... γιαυτο και της αγόρασα εισιτήρια για τη συναυλία σου στο L.A. Αυτό που θα ήθελα απο έσενα ειναι αν γίνεται να την διαλέξεις για το One less lonely girl.Θα ήταν υπέροχο.Σε ευχαριστω πολυ! Αντιο.}

Κάνε όνειρα μικρή ανόητη.Χωρις δεύτερη σκέψη πατάω διαγραφή του μυνηματος και ύστερα χαμογελάω ευχαριστημένα.Αν δεν μπορώ να τον εχω εγω τότε δεν μπορεί καμία....



<~~~~~~~~~~~~~>
New part again😘στη φωτό πάνω ειναι η σατανικη Μadison.Να γιατι η Breda ήταν τόσο μυστικοπαθής.Ετοιμαζει μια έκπληξη στη κολλητή της η γλυκούλα.Και γω θα ηθελαααααααα😭😭😭💜💜😻😻😻😻ελπίζω να σας αρεσει και να ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ πλιζζζζζ

One Less Lonely Girl!Where stories live. Discover now