Este ora 23:45,Anastasia,o fata de 18 ani, cu parul lung blond, cu ochii verzi ,avea un vis...
Ea inca de la varsta de 11 ani isi dorea sa-l cunoasca pe idolul său ~JUSTIN BIEBER~.Având 18 ani putea lua decizii singura. Stand pe facebook, a primit un mesaj de la cea mai buna prietena a ei, Lara.
Fata îi scrisese ,ca are 2 bilete la concertul lui Justin Bieber .Anastasia era super încântată de mesajul primit.
A doua zi, se pregatise de concert.
S-a intalnit cu Lara si dupa au mers impreuna .
Au ajuns acolo, Lara sa dusese sa ia ceva de mancare. Anastasia a ramas singura si a decis sa se duca sa vada cand va veni Justin.
Dupa 2 ore de aşteptare, în sfârşit ajunsese.Ea era atat de uimita si in acelasi timp atat de indragostita.
După ce s-a terminat concertul ea a decis sa ii ceară un autograf pe tricou. El a refuzat deoarece era foarte obosit...
Anastasia... auzind ce a spus a plecat dezamagita. Ajungand acasă si vrut sa vada daca se pricepe la vreun lucru. Si descoperise ca se pricepe la cantat. Anastasia a decis sa isi compuna piesele singura. Peste 5 ani ajunsese o vedeta. Dar visul ei era sa cante pe aceeaşi scena cu idolul sau.
După cateva luni primeşte un mesaj de la cineva necunoscut, care ii spusese ca, daca vrea sa filmeze un clip muzical cu Ariana Grande si Justin Bieber. Ea fiind atat de fericita a spus cu un zambet larg si cu ochii in lacrimi ca "da".
Ea a compus melodia pentru clip. După 2 zile a ajuns in Londra, acolo s-a filmat totul.
In sfarsit se ivise ocazia de a vorbi pentru prima data cu Justin.
Anastasia, i-a povestit ca il iubeşte foarte mult si ca e idolul ei inca de la vârsta de 11 ani. El ii spuse-se ca, nu are aceleaşi sentimente pentru ea, deoarece distanta ii desparte si nu se cunosc.
~CE SE VA ÎNTÂMPLA IN URMATORUL CAPITOL, VA ASTEPT SA IL CITITI, VA APAREA PESTE 2 ZILE~
CITEȘTI
Justin Bieber
RomanceAceastă carte ,va fi despre o fata pe nume Anastasia. ea isi dorea foarte mult sa il vada pe idolul ei JUSTIN BIEBER. Dar, pana să-l vada ,avea foarte multe obstacole de omis. Va invit sa imi cititi cartea.